Vet du vad, hondalaki, jag tänker alltid att du är ungefär 40 år. Kanske 42½. Säger man inte ungdom på bläckiska?
Håller med. Typ 42. @Petruska däremot, hen är nog 45.
Dansk visdom:
Sejre kommer og går - men Bra vän är kåt består.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet du vad, hondalaki, jag tänker alltid att du är ungefär 40 år. Kanske 42½. Säger man inte ungdom på bläckiska?
Håller med. Typ 42. @Petruska däremot, hen är nog 45.
Dansk visdom:
Sejre kommer og går - men Bra vän är kåt består.
Kåt eller inte, om en dams ålder talar man ej.Håller med. Typ 42. @Petruska däremot, hen är nog 45.
Men hallååååååå - vad är DET för ynklig ursäkt... du är ju MODER och kan alltså hålla många ballar samtidigt: D
Jag har varit MODER och haft hand om BARNET juh!
Jag blev så himla inspirerad rent generellt att jag diktade utan manus
Sent ska syndaren vakna!
Dyker upp i trådar som handlar om nakna,
Ben
Strumpbyxor på
hojtar hen
Får pojkvännen gå?
Blir han utbytt mot kåt vän?
Säg mig TS
hur går det sen?
Någon kanske svaret kan ge?
Annars får vi alla vänta och se.
Kanske vi kan låta en liten trast
Vaka över TS utan ro
Utan rast
Trasten har ju en näbb för trams
Och vi är vana att henne få se
I varje tråd om flams.
Varför har hon inte dykt upp
Och förgyllt vår tillvaro med kvitter?
Har hon hittat en stilig tupp
Eller hänger hon bara på Twitter?
Är inte det här en sån där tråd som får en att hoppas att man är utsatt för lite signalspaning?
Kåt eller inte, om en dams ålder talar man ej.
(Jag fick visa leg på Systembolaget för ett par, tre år sedan. Tydligen framstår jag som något mer åldersadekvat i skrift än irl.)
Är inte det här lite OT?Jag fyllde 40 för snart ett år sedan. Senaste gången jag fick visa leg på Systemet var för en vecka sedan. Det muntrade upp mig något oerhört.
Jag fyllde 40 för snart ett år sedan. Senaste gången jag fick visa leg på Systemet var för en vecka sedan. Det muntrade upp mig något oerhört.
Jag får minsann aldrig visa leg på systemet. *bitter*
Är inte det här lite OT?
Är inte det här lite OT?
Mhä! Jag blev medlem på det här seriösa forumet just för att slippa bli kukhenkränkt!Men kan du sluta vara så vit krängt kukhen eller?!
32 idag. Häromkvällen skulle jag köpa en flaska vin - jag var trött, allt sminket hade runnit av i värmen und so weiter - jag kände mig verkligen som om jag såg trettio år äldre ut. Trodde att de hade någon sorts kolla-leg-drive-på-alla-under-sextio och ba' langade över passet - tjejen i kassan ba' "Men GUD jag trodde att du var MYCKET yngre!" - tack så mycket sa jag innerligt