Du tänker att en bra vän blir mer kåt då?Nä, jag vill bara showa för att visa att snorungarna tycker jag ser ung ut.
*senaste två som stötte på mig var typ 15 år yngre och vad de skulle ha en lönnfet 40-taggare till vet jag inte*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du tänker att en bra vän blir mer kåt då?Nä, jag vill bara showa för att visa att snorungarna tycker jag ser ung ut.
*senaste två som stötte på mig var typ 15 år yngre och vad de skulle ha en lönnfet 40-taggare till vet jag inte*
Mhä! Jag blev medlem på det här seriösa forumet just för att slippa bli kukhenkränkt!
Ehum, FITThenkränkt, tack!
Kukfitthenkränkt var vad jag menade!Ehum, FITThenkränkt, tack!
Du tänker att en bra vän blir mer kåt då?
Kukfitthenkränkt var vad jag menade!
Kukfitthenkränkt var vad jag menade!
Fast en bra vän är kåt. Ju kåtare ju bättre.One can only hope fast jag blir ju regelbundet inkilad av särbon så fort vi ses
*jag har en underbar man* *som är lite sur på bästa väninnan som olöste hans födelsedagpresent till mig eftersom hon tog med mig på Sabaton* *dvs han får hitta på något annat*
Kukfitthenkrängt antar jag du tänkte på?
Hönor har det inte lätt Till salu och allt.Det vore ju bra om du kunde få det rätt första gången. Förbannat slarv. Är du en höna eller?!
Hönor har det inte lätt Till salu och allt.
Som ett ägg ungefär. Hönan och ägget liksom. Älska din höna såsom du älskar dina ägg.Nej, du har rätt. Jag var för hård. Jag vet inte hur hård man kan vara mot hönor för att de ska bibehålla känslan av att man älskar dem. Det är så otydligt skrivet i min upplaga av Femtio nyanser av hönom.
Menar du att hen är till SALU nu också? Alltså jag blir så förhennat förhennad på detta forumet.
Jag fyllde 40 för snart ett år sedan. Senaste gången jag fick visa leg på Systemet var för en vecka sedan. Det muntrade upp mig något oerhört.
Jag tyckte nog inte att det var så uppmuntrande. Känns inte så bra att tas för mindre än hälften av min ålder. Häromsistens trodde en kvinna att jag var min 7 år äldre kompis dotter! Fick visa leg när jag köpte en (1) folköl när jag var 39. Jag gillar det inte.
Jag ser lite yngre ut än jag är OCH har en rejält äldre partner. En och annan lär tro att han är min pappa - det är en underhållande tankeHelt ärligt, jag tycker det är kul. De flesta jag jobbar med misstar sig för vem jag är pga att jag ser ung ut så jag bryr mig inte i det längre. Min mormor såg betydligt yngre ut än hon var så det är till stor del genetiskt.
Vad menar Henyacinten nu? Skulle inte det vara pålitligt? Att alla som får viss leg på bolaget ser ut som 19 är väl en LAG?Jag bara älskar att Systembolaget är allas ung-barometer.
Jag roar mig med att fascineras över hur många trådar som alltid till slut handlar om att folk berättar om hur de fått visa leg på bolaget . Och hur alla bara bräcker varandra "men jarå, ja fyller 58 i morgon och jag fick visa leg för att köpa RAMLÖSA" .Jag bara älskar att Systembolaget är allas ung-barometer.