Bra vän är kåt - aka snuskpoesitråden

One can only hope :love: fast jag blir ju regelbundet inkilad av särbon så fort vi ses :love: :love:

*jag har en underbar man* *som är lite sur på bästa väninnan som olöste hans födelsedagpresent till mig eftersom hon tog med mig på Sabaton* *dvs han får hitta på något annat*
Fast en bra vän är kåt. Ju kåtare ju bättre.

Menar du att hen är till SALU nu också? Alltså jag blir så förhennat förhennad på detta forumet.

Tja, har du några knivar (eller kanske yxor) som behöver slipas antar jag att du kan ha nytta av ett hen. Har väl inte något att sälja dock.

Hönor har jag inga fast svärmor har. Tyvärr dock inga kycklingar att göra coq au vin av. Inte efter förra årets könsdebacle då det blev poule au vin :D

Senast ändrad:
Ännu ett bidrag till Sängkammarlyrik by Bukefalos:

My good friend is horny
Don't know what I should do
I know it sounds quite corny
Can I play with two?

My boyfriend's not so happy
He must be feeling bad
Alas, it feels quite crappy
One is horny, one is sad.

I wanna fuck them all,
Dunno what to do.
Give my friend a call,
Invite the boyfriend too?

Buke, help me, please.
Though it sounds quite corny.
Whom should I appease,
When my friend is horny?

Jag fyllde 40 för snart ett år sedan. Senaste gången jag fick visa leg på Systemet var för en vecka sedan. Det muntrade upp mig något oerhört.

Jag tyckte nog inte att det var så uppmuntrande. Känns inte så bra att tas för mindre än hälften av min ålder. Häromsistens trodde en kvinna att jag var min 7 år äldre kompis dotter! Fick visa leg när jag köpte en (1) folköl när jag var 39. Jag gillar det inte.

Jag tyckte nog inte att det var så uppmuntrande. Känns inte så bra att tas för mindre än hälften av min ålder. Häromsistens trodde en kvinna att jag var min 7 år äldre kompis dotter! Fick visa leg när jag köpte en (1) folköl när jag var 39. Jag gillar det inte.

Helt ärligt, jag tycker det är kul. De flesta jag jobbar med misstar sig för vem jag är pga att jag ser ung ut så jag bryr mig inte i det längre. Min mormor såg betydligt yngre ut än hon var så det är till stor del genetiskt.

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 737
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 595
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 252
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka