Man ska inte kasta styv kuk i glashus för då blir rutorna blodiga.Lugna? Det är det för sent för.
Kasta inte kuk i väns hus, man vet aldrig hur det slutar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ska inte kasta styv kuk i glashus för då blir rutorna blodiga.Lugna? Det är det för sent för.
Kasta inte kuk i väns hus, man vet aldrig hur det slutar
Nu ska du inte va sån! Själv kan jag hålla koll på det världsomspännande datanätet tack vare två galgar på taket och att sambon trampar järnet på en motionscykel med en generator kopplad till en gammal Commodore som vi mekat lite med!
Låter mycket rimligt!Man ska inte kasta styv kuk i glashus för då blir rutorna blodiga.
Låter mycket rimligt!
Hellre en kotte i vasken än en kåt vän på tasken. För vänskapens skull alltså
Nu ska du inte va sån! Själv kan jag hålla koll på det världsomspännande datanätet tack vare två galgar på taket och att sambon trampar järnet på en motionscykel med en generator kopplad till en gammal Commodore som vi mekat lite med!
Gå?!Fast om den kåte vännen kunde övertygas om att just gå på tasken (också), så kanske sambons ilska kunde mildras lite?
Hur hinner ni då mecka i lådan?!
Påstår du att jag ljuger?! Nu blir jag krängt!
Ungdomen är ändå för ung att läsa den... det är endast härdade Seniorer som får köpa och läsa högt ur den (valda delar) på mellan dagarnaVem har ett coffee table att lägga en bok på? En app är nytänk! Hur ska vi annars få med ungdomen?!
Jag försökte göra en "Spoiler" men det blev LÅNGT över tillåtna 1000 tecken.
Om ingen högljutt protesterar innan kl 17 så kommer det ett inlägg
Jag som bidragit från ungdomens källa, just för att göra den mer barnvänlig. Och så ska den cencureras, det är skandal!Ungdomen är ändå för ung att läsa den... det är endast härdade Seniorer som får köpa och läsa högt ur den (valda delar) på mellan dagarna
Kan folk inte bläddra i tråden själva så lär dom ändå inte hitta ett samlingsinlägg om nån timmeHrrrrr-hrm!
Jamen det är ju en av de valda delarna juhJag som bidragit från ungdomens källa, just för att göra den mer barnvänlig. Och så ska den cencureras, det är skandal!
Kan folk inte bläddra i tråden själva så lär dom ändå inte hitta ett samlingsinlägg om nån timme
Hmmmm... menar du 1) att hela Buke är kåta på dig hela tiden eller att b) @mandalaki är kåt på hela Buke hela tiden?
Jag testar en dagisversion:Jamen det är ju en av de valda delarna juh
Barnvänlig lär den aldrig bli....