Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med fina biiiiilderFast jag vill också ha en bok! Tänk så den skulle pryda soffbordet!
Är ni snälla och slutar skriva en stund så att jag kan lasta ur matkassarna ur bilen och gå upp till mig?
Är ni snälla och slutar skriva en stund så att jag kan lasta ur matkassarna ur bilen och gå upp till mig?
Tänk jul! Tänk julklapp!!!Fast jag vill också ha en bok! Tänk så den skulle pryda soffbordet!
HA! - nuuuuu begriper ni tanken med BOKFast jag vill också ha en bok! Tänk så den skulle pryda soffbordet!
Hjälp jag måste också handla!Är ni snälla och slutar skriva en stund så att jag kan lasta ur matkassarna ur bilen och gå upp till mig?
Men tänk på oss med Bibliotek dåh... bok bok bok bok bok bok bok
Hjälp jag måste också handla!
K-a-n-n-i-h-å-l-l-a-e-r-l-u-g-n-a-e-n-s-t-u-n-d-n-u-?
Vem har ett coffee table att lägga en bok på? En app är nytänk! Hur ska vi annars få med ungdomen?!HA! - nuuuuu begriper ni tanken med BOK
Vem har en coffe table APP
Hjälp jag måste också handla!
K-a-n-n-i-h-å-l-l-a-e-r-l-u-g-n-a-e-n-s-t-u-n-d-n-u-?
Öh, hörru! Tänk på oss som rymt till skogs och knappt ens har nån såndäringa ällecktrixiteet, än mindre nån jämrarns internätkontakt! Ingen multimedia, taxi!
Men varför skulle vi?Klart vi kan!
Öh, hörru! Tänk på oss som rymt till skogs och knappt ens har nån såndäringa ällecktrixiteet, än mindre nån jämrarns internätkontakt! Ingen multimedia, taxi!
Men varför skulle vi?