Bra vän är kåt - aka snuskpoesitråden

Jag tar dom gärna i ett gigantiskt inlägg som jag sedan kan skicka runt till alla mina vänner (som redan undrar vad jag pysslar med efter misslyckade sex-tråden och mask-tråden...

/Lavinia
:D Får väl se vad ovan taggade användare säger, om de vill vänta eller ej - annars pm:ar jag dig ;)
Masktråden ja...fick dessutom en egen fb-grupp, kanske något för oss här i tråden? En grupp med bilder, texter, videos...? :idea:

Alltså VARFÖR kommer denhär bilden upp då jag bildgooglar "bra vän är kåt"?
sjogren.jpg

Så. Sammanställning av era poetiska verk finns.
Vill ni ha dem nu, eller vänta tills eventuell utgivning av dessa? (som jag då inte tänker stå för eftersom jag inte deltagit själv - annat än att heja på! :D)

Tyvärr har jag inte orkat kopiera in användarnamnen men de är/ska vara i kronologisk ordning (dock helt gaaalet svårt...skrattat så tårarna sprutat...:rofl::rofl:) och antagligen har jag missat någon, men då får ni väl lägga till i så fall. :D

Hur vill ni ha det? :D :bump:
Är ni redan färdiga?
Jag saknar det fornnordiska anslaget

Man är mans gamman
Bra vän är kåt

NÅ Jimmie ? :love:

:D Får väl se vad ovan taggade användare säger, om de vill vänta eller ej - annars pm:ar jag dig ;)
Masktråden ja...fick dessutom en egen fb-grupp, kanske något för oss här i tråden? En grupp med bilder, texter, videos...? :idea:

Då två av de taggade lajkat mitt inlägg (jaaaaa! jag är älskad! :banana:) och en tredje lajkat @Lavinia s (i skrivande stund) tror jag vi kan säga att de uttalat sig i frågan.

... Japp, nu pratar jag för andra igen. :o

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 737
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 595
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 269
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka