Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får väl se vad ovan taggade användare säger, om de vill vänta eller ej - annars pm:ar jag digJag tar dom gärna i ett gigantiskt inlägg som jag sedan kan skicka runt till alla mina vänner (som redan undrar vad jag pysslar med efter misslyckade sex-tråden och mask-tråden...
/Lavinia
Jag har pröjsat en kompis på Google rätt bra för att Chrillan ska komma upp varje gång nån googlar kåtAlltså VARFÖR kommer denhär bilden upp då jag bildgooglar "bra vän är kåt"?
Är ni redan färdiga?Så. Sammanställning av era poetiska verk finns.
Vill ni ha dem nu, eller vänta tills eventuell utgivning av dessa? (som jag då inte tänker stå för eftersom jag inte deltagit själv - annat än att heja på! )
Tyvärr har jag inte orkat kopiera in användarnamnen men de är/ska vara i kronologisk ordning (dock helt gaaalet svårt...skrattat så tårarna sprutat...) och antagligen har jag missat någon, men då får ni väl lägga till i så fall.
Hur vill ni ha det?
Bättre fråga: Varför bildgooglar du "bra vän är kåt"?Alltså VARFÖR kommer denhär bilden upp då jag bildgooglar "bra vän är kåt"?
Färdiga? Det är väl ingen bok det här. Inget är över förrän inspirationen lämnat ossÄr ni redan färdiga?
Jag saknar det fornnordiska anslaget
Man är mans gamman
Bra vän är kåt
NÅ Jimmie ?
Är ni redan färdiga?
Jag saknar det fornnordiska anslaget
Man är mans gamman
Bra vän är kåt
NÅ Jimmie ?
Har du missat Havamal-poesin i början av tråden?
Får väl se vad ovan taggade användare säger, om de vill vänta eller ej - annars pm:ar jag dig
Masktråden ja...fick dessutom en egen fb-grupp, kanske något för oss här i tråden? En grupp med bilder, texter, videos...?
Exakt. Böcker är föråldrat. Det här är en interaktiv Kåtvän-app, ett wikåtpedia där alla kan bidra!Färdiga? Det är väl ingen bok det här. Inget är över förrän inspirationen lämnat oss
Varför dåjag tar mig friheten att tala för andra som vanligt... Själv är jag ju så begåvad att jag kan bläddra i tråden eftersom jaginte kan använda en mobilbara använder dator, men vi måste ju tänka på de mindre begåvade också.
Men tänk på oss med Bibliotek dåh... bok bok bok bok bok bok bokExakt. Böcker är föråldrat. Det här är en interaktiv Kåtvän-app, ett wikåtpedia där alla kan bidra!
Men tänk på oss med Bibliotek dåh... bok bok bok bok bok bok bok