Bra vän är kåt - aka snuskpoesitråden

Det anonyma nicket Mammas2 skapar tråden "Bra partner är dumpad?" där hon förklarar att hon har legat med en person vi kan kalla hendalaki2, efter att ha träffats på forumet bekufolas, och vad ska jag göra nuuuu?

Mitt råd kommer att vara; förklara allt väldigt pedagogiskt, gärna i ett brev om det är för svårt att prata om det, för BARNET (om ett sådant finns). Detta så att BARNET inte blir förvirrad samtidigt som det kommer växa upp med en bra grundsyn på vänskap.

Så. Sammanställning av era poetiska verk finns.
Vill ni ha dem nu, eller vänta tills eventuell utgivning av dessa? (som jag då inte tänker stå för eftersom jag inte deltagit själv - annat än att heja på! :D)

Tyvärr har jag inte orkat kopiera in användarnamnen men de är/ska vara i kronologisk ordning (dock helt gaaalet svårt...skrattat så tårarna sprutat...:rofl::rofl:) och antagligen har jag missat någon, men då får ni väl lägga till i så fall. :D

Hur vill ni ha det? :D :bump:

Vill ni ha dem nu, eller vänta tills eventuell utgivning av dessa? (som jag då inte tänker stå för eftersom jag inte deltagit själv - annat än att heja på! :D)

Tyvärr har jag inte orkat kopiera in användarnamnen men de är/ska vara i kronologisk ordning (dock helt gaaalet svårt...skrattat så tårarna sprutat...:rofl::rofl:) och antagligen har jag missat någon, men då får ni väl lägga till i så fall. :D

Har vi ingen som kan ordna käcka illustrationer också? :bump:

DET överlåter jag med varm hand (...) till andra :D

Oooooh....

emoticon-clapping-hands-thumb8727374.jpg

@mandalaki , har vi något pris för "bästa användning av menande paus"? Jag tror vi har en kandidat här! :rofl:

Hiva upp dem du, antar jag. Det var väl @Blueberry som efterlyste dem så egentligen borde väl hon svara (eller nån av lajkarna @Migo @athena_arabians eller @Tass ), men jag tar mig friheten att tala för andra som vanligt... Själv är jag ju så begåvad att jag kan bläddra i tråden eftersom jag inte kan använda en mobil bara använder dator, men vi måste ju tänka på de mindre begåvade också. :grin:

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 737
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 595
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 269
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka