när vi bollade frågan sa vi ca en timme, men @bollen__ får återkomma om exakt tid när hon är tillbaka (hon kanske har bestämt ngt annat efteråt)Tack! Vad bra!
Men då är frågan vad betyder "alldeles innan DL" 5, 10 minuter 30 minuter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
när vi bollade frågan sa vi ca en timme, men @bollen__ får återkomma om exakt tid när hon är tillbaka (hon kanske har bestämt ngt annat efteråt)Tack! Vad bra!
Bollade du med Bollen?när vi bollade frågan sa vi ca en timme, men @bollen__ får återkomma om exakt tid när hon är tillbaka (hon kanske har bestämt ngt annat efteråt)
Tycker detta är intressant, missade det igårkväll när jag läste igenom och nu när jag vet att Lobelia var god så tror jag faktiskt att hon är inne på ett bra spår här. Om det är så att båda är goda så skulle ju den rutinerade helt klart vara mer värd att få bort om det inte var så att lyan trodde Em var en specialare, men jag kan inte se att det skulle vara så eftersom Em inte alls utmärkt sig på ett sådant sätt i leken. Så då borde det ju nästan peka på att Q är lite luden. Väljer ändå att vänta med att rösta ifall spionen fått något av värde efter DL.
Bollade du med Bollen?
Tack! Vad bra!
när vi bollade frågan sa vi ca en timme, men @bollen__ får återkomma om exakt tid när hon är tillbaka (hon kanske har bestämt ngt annat efteråt)
Eder boll lyckades med att, förutom vara upptagen vid DL, glömma telefonen hemma Fast det var en ganska skön dag i solen utan telefon...
Umeå! Men igår verkligen öste det ner hela dagen så man vågar ju inte tro att vi får sol så länge.Var befinner du dig?
Jag är inte bitter - jag har hoppat i selen igen för att vädret är så pissigt - gissa om kollegorna ser ut som
VassegoTack @Paddington Jag har inte bestämt något annat efteråt så ovan nämnda gäller!
Och jag tror att lyan oavsett antal som finns där väljer att offra Q, eftersom "alla" misstänker henne. Då får vi bara fortsätta hålla tummarna och hoppas att de misslyckas med käket.