Bollens första ulvlek!

Status
Stängd för vidare inlägg.
DL3

11.10 TLV röstar på Q4
11.34 LenaH röstar på quarter4ever
11.45 cirkus röstar på quarter4ever
14.37 Habina röstar på quarter4ever
 
Tycker detta är intressant, missade det igårkväll när jag läste igenom och nu när jag vet att Lobelia var god så tror jag faktiskt att hon är inne på ett bra spår här. Om det är så att båda är goda så skulle ju den rutinerade helt klart vara mer värd att få bort om det inte var så att lyan trodde Em var en specialare, men jag kan inte se att det skulle vara så eftersom Em inte alls utmärkt sig på ett sådant sätt i leken. Så då borde det ju nästan peka på att Q är lite luden. Väljer ändå att vänta med att rösta ifall spionen fått något av värde efter DL.

Med anledning av det här inlägget från mig tidigare idag så lägger jag min röst på Q

supersonic röstar på quarter4ever
 
DL3

11.10 TLV röstar på Q4
11.34 LenaH röstar på quarter4ever
11.45 cirkus röstar på quarter4ever
14.37 Habina röstar på quarter4ever
15.00 supersonic röstar på quarter4ever
 
@bollen__ @Artline Jag tar mig friheten att svara....

Om den bombar sig själv alldeles innan DL avbryts lynchen och den tar bara med sig själv och ev offer - den som ligger nr2 på lynchlistan blir inte lynchad oxå.

Tack! Vad bra!
Men då är frågan vad betyder "alldeles innan DL" 5, 10 minuter 30 minuter?

när vi bollade frågan sa vi ca en timme, men @bollen__ får återkomma om exakt tid när hon är tillbaka (hon kanske har bestämt ngt annat efteråt) :)

Tack @Paddington :love: Jag har inte bestämt något annat efteråt så ovan nämnda gäller!
 
Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta :crazy: är det ingen som räknar ut samma somj jag -att lyan nu går all in för att vinna idag:confused:
Jag måste ju göra allt för att se till att leken inte slutar idag
Jag har flera som jag känner mig misstänksam emot ffa är det LenaH som jag tycker följer väldigt suspekt de torftiga teorier som TLV presenterade emot mig igår.
LenaH har jag också en notering om att hon mycket bestämt har hävdat att lyans antal är 4 och inget annat. Den enda som kan veta något om detta är de som sitter i lyan.
Och det är bara att gratulera lyan om de lyckas med detta draget för då har de gjort en klassisk "lura upp på läktaren " som jag misstänker kommer hamna i hall of fame

quarter4ever röstar på LenaH
För bara en ulv kan veta antalet lyamedlemmar så säkert
 
Har inte hunnit vara inne idag, men måste säga att det ser dystert ut för goda sidan, inte minst med tanke på fårulven och bombaren kvar. :(

Jag hade Q som misstänkt igår, misstankar som mest förstärkts sen dess. Lobelias tanke sent igårkväll höll jag med om, ang att hellre rösta ut Q än Emm om båda varit goda, likaså de tankar som bla TLV framfört om hur ofta Q godförklarar sig själv.

Idahoe röstar på Q
 
Mirtai röstar på Evert

Sorry, men du är skummast i min bok! Lynchen igår talar för det samt sättet hon skriver mycket men utan den substans jag tycker normalt finns
 
Och jag tror att lyan oavsett antal som finns där väljer att offra Q, eftersom "alla" misstänker henne. Då får vi bara fortsätta hålla tummarna och hoppas att de misslyckas med käket.
 
DL3

11.10 TLV röstar på Q4
11.34 LenaH röstar på quarter4ever
11.45 cirkus röstar på quarter4ever
14.37 Habina röstar på quarter4ever
15.00 supersonic röstar på quarter4ever
19:11 quarter4ever röstar på LenaH
19:36 Idahoe röstar på Q
19:37 Mirtai röstar på Evert

Quarter4ever: 7
Lena: 1
 
Och jag tror att lyan oavsett antal som finns där väljer att offra Q, eftersom "alla" misstänker henne. Då får vi bara fortsätta hålla tummarna och hoppas att de misslyckas med käket.

Det tror jag med!
Med lite eftertanke så borde vi legat lågt och låtit ulvarna försöka nånting ddå hade nästa lynch varit lite lättare, men nu hade de nog inget val än att dölja sig bland alla rösterna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 453
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 010
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 496
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp