Ska vi sitta och vänta till 22 eller är alla nöjda med sina röster?
juppVisst har alla röstat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
juppVisst har alla röstat?
Visst har alla röstat?
jag har egentligen ingen kommentar
mer än att jag hoppas lynchen ger vissa svar.
Men vänta nu, hur vet du att onda segrar om Q är god? Mig veterligen skulle det lika gärna kunna vara bara tre ulvar, eftersom åtminstone jag inte vet säkert att de är 4 även om jag tror det...Är du god ger den inga svar alls eftersom onda då segrat. Är du ond kan det absolut ge intressanta svar
Är du god ger den inga svar alls eftersom onda då segrat. Är du ond kan det absolut ge intressanta svar
jag säger ju det- det är nåt lurt!!Men vänta nu, hur vet du att onda segrar om Q är god? Mig veterligen skulle det lika gärna kunna vara bara tre ulvar, eftersom åtminstone jag inte vet säkert att de är 4 även om jag tror det...
kanske ska vi ge en chans för folk att uppmärksamma de senaste inläggen först? jag vill hemskt gärna klara mig om jag kan, tror leken är över annars!Mamsen bjöd på glass
Jag kan köra uppdatering nu om det är ok för alla!
kanske ska vi ge en chans för folk att uppmärksamma de senaste inläggen först? jag vill hemskt gärna klara mig om jag kan, tror leken är över annars!
Mamsen bjöd på glass
Jag kan köra uppdatering nu om det är ok för alla!
trick?För min del kan vi gärna vänta men jag hoppas verkligen att ingen faller för dina trick..
Jag fattar
Men man kan aldrig veta - jag tänker att i denna lek så är det ändå två lite starkare ulvvarianter och lite svagare specialare
Okej för mig!
Jag tror inte att nån kommer ändra sig.
Känns väldigt mkt som om nån dinglar i kroken just nu - och jag tror att den har polisonger
jag har ju hållt dig som trolig god men nu vetesjutton!Så sant så
Jag tror inte jag kommer ändra min röst för det gör ingen skillnad. Finns ändå ingen jag misstänker mer än Q för tillfället.
Ja, stavas det inte så?trick?