1
. Emtherlia Jag tycker fortfarande att det är lite skumt med uttalandet att bybor inte vet något men eftersom ingen annan verkar hålla med mig om det så får jag väl fundera på om det är jag som är ute och snurrar. Tycker att Supersonic spelar som hon själv gjorde som lurvig och funderar lite över varför Q4 berömmer Sonic när hon som god hoppade på Emtherlia för att göra samma sak. Röstade på
BSF med motiveringen att hon gjorde det lätt för sig. Förstår inte Lobelias tankar om att fårulven skulle varit anledningen till gårdagens lynch, får reda på att Lobelia menade generellt och inte just den lynchningen.
2. Mirtai Diskuterar självmordsbombaren med Q4. Funderar över om den får ta med sig ngn även vid lynchning. Röstar på
BSF med motiveringen att hon hänger på teorin mot Idahoe väldigt snabbt.
3. cirkus Känner sig besvärad av rösterna på Idahoe. Röstar på Supersonic med motiveringen att hon sticker ut mycket. Hade inte röstat på Supersonic om hon inte tagit Idahoes förvsar i beaktande.
Jag känner att jag behöver en liten förklaring här av
@cirkus på hur hon menar. Funderar på hur Emtherlia kunde veta att det var klart att BSF skulle lynchas. Håller med mig om att vi kan slut oss till att fårulvens roll inte varit involverad i gårdagens lynchning.
Nu tycker jag att du kör ett frikort till hennes fördel som är lite märkligt.
Hade hon inte tagit Idahoes försvar i beaktande hade jag kanske inte röstat där
4. quarter4ever Leder antalet inlägg, en hel del OT dock. Gör en lite väl mager sammanställning tycker jag även om det är dag 1. Berömmer Supersonic för hennes inlägg med frasen
Verkar hitta onda lite varstans, och det kan vara ett hälsosamt tecken i varulvslekar
vilket får mig att haja till. Nu är iofs Supersonic ny men som regel tycker jag att alla brukar vara överens om att spelare som hittar onda lite varstans tenderar att vara lite ludna. Så varför kommer det en sådan kommentar ifrån en såpass rutinerad spelare som Q4?
Anser att man måste ge nya spelare chansen. Lägger en väldigt enkel röst på mig TeamLundVer med Lobelias röstmotivering. Ställer sig lite frågande till fårulvens eventuella inblandning i gårdagens lynch.
5. Supersonic Är först ut med en sammanställning (riktigt bra gjort ffa med tanke på att du är ny
) Funderar över Idahoes uttalande om att det ska bli intressant att spela med så många bybor. Röstar på Idahoe med anledning av detta. Inleder med en sammanställning även idag. Dock känns det inte som att den bidrar med så mycket.
6. TeamLundVer ska strax iväg och röja undan det sista i farfars dödsbo Lite osäker på när vi blir klara. Röstar på Emtherlia i DL1.
7. Idahoe
Försvarar sitt uttalande om att det ska bli intressant att spela med så många bybor med att då är hon inte ensam om att bli bortkollrad
Kan vara en god som uttalat sig lite klumpigt men det är värt att hålla i minnet inför lekens senare skeden. Tycker Supersonic slänger iväg lite väl många misstankar och väljer att rösta på henne med anledning av detta i DL1.
8. Blacksmithfarm bybo Röstade på Idahoe i första DL
9. Lobelia Håller inte med mig om att bybor visst kan veta saker och ting. och väljer att rösta på mig, TeamLundVer i DL1 med anledning av att jag lägger energi på att försöka övertyga folk om detta. Upplever Supersonic som skum men funderar på om det kan bero på att hon är nybörjare. Diskuterar en hel del om fårulvens inblandning i denna och kommande lynchningar.
10. LenaH Tycker att Supersonics teori om Idahoe är riktigt bra för att vara dag 1. Håller inte med cirkus om att Supersonic sprider misstankar om henne och lägger sin röst i DL1 på cirkus med anledning av dwetta. Blir fundersam över rösterna på Supersonic.
11. Habina Funderar lite över hur mycket info Siarlärlingen får. Funderar lite över de röster som kommit på Idahoe pga dennes uttalande. Ffa efterson hon också tycker om att spela med många bybor. Röstar på
BSF då hon tycker att hon hoppade på Supersonics teori lite väl lätt. Funderar efteråt på om även Supersonic kan vara god.
12. FiaM bybo
Då var min sammanställning klar. Tyvärr hinner jag inte göra analysdelen just nu eftersom vi måste åka till Farmor och Farfars hus och tömma det. Analys kommer