Jag förstår inte ditt inlägg faktiskt?En misstänkt ulv
En till som är skum
Den tredje skumma och andra misstänkta ulven och det redan i god tid innan första DL.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte ditt inlägg faktiskt?En misstänkt ulv
En till som är skum
Den tredje skumma och andra misstänkta ulven och det redan i god tid innan första DL.
@cirkus det var helt enkelt sätten de uttryckte sig på som gjorde att de hamnade åt varsitt håll i den granskningen
Det är också ett scenario, jag tänkte bara ett steg till. Jag tror inte på att det blev lottning dock, det är lite för mycket risktagande om nu folk ändrar sig i sista sekund, men om alla som fått röst på sig är goda så är det inte omöjligt.Fast Bsf hade ju tre röster vilket gör att det kan ha blivit lottning mellan de som redan hade två röster.
Eller har jag missat ett steg?
Jag förstår inte ditt inlägg faktiskt?
Jag noterade att du tidigt verkar sprida misstankar kring dig...óm du är ond för det vet jag inte.Jag förstår inte ditt inlägg faktiskt?
Alla inlägg är från samma person, TLV.Jag tror @Lobelia försöker visa tre misstänka ulvar utifrån vad dessa personer skrivit.
Alla inlägg är från samma person, TLV.
Ok. Men det är ju rätt stort att rösta på den ena och hålla den andra åt god när de i stort sett uttrycker samma sak. hade det funnits tvillingar i leken hade jag kunnat ana dig som tvilling med bsf i det läget. Men nu vet jag inte.
Samtidigt som du är skum så undrar jag vad en ond supersonic har att vinna på att göra en sån grej.
Nej, jag pekar inte ut TLV som ulv, men är lite frågande kring alla snabba misstankar.Jag tror @Lobelia försöker visa tre misstänka ulvar utifrån vad dessa personer skrivit.
Edit: Inte tre ulvar - tre uttalanden som utpekar dig som ulv. Himmel, jag måste lära mig läsa ordentligt!
Det är nästan 20 min mellan rösterna på mig, men vet inte om det kan sammankopplas med ett samtal inom lyan.
Nu tänker vi alla olika, hon känns mest som en nybörjare och som väcker uppmärksamhet med diverse konstiga teorier och brist på kunskap om rollerna. Jag är böjd att hålla henne åt det goda hållet för sin okunskap om fårulven, hon borde diskuterat det med sina medulvar och inte blottat sig så mycket hon gör nu.Jag tycker nog att det är konstigt att hon gått i ett och samma spår trots en förklaring som åtminstone fått mig att tänka ett varv till och även om jag tyckt att personen var fortsatt skum så hade jag gjort nån form av notis i mitt röstinlägg där jag förklarat varför rösten hamnat där den hamnat trots förklaringen. För mig kändes det som om hon bestämt sig tidigt och ffa som om hon fortsatt i sitt spår nu när hon fick en annan röst där.
Jag tyckte det liksom både var utstickande och samtidigt blev själva utstickande som en brasklapp - vågar verkligen en nybörjarulv göra så.
21.44 Lobelia röstar på TeamLundver
Tycker att det är skumt att övertyga oss andra om att bybor vet något. Efter röstningen säkert hon att det var väntat när BSF meddelas vara god. På vilket sätt var det väntat? Det stod ju ganska klart innan DL att BSF hade flest röster och skulle åka. Skriver sen om fårulven och dess fejkröst, att den kan ställa till det om det vore jämnt. Kan det vara så att Lobelia visste vem fårulven skulle rösta på egentligen men denna någon blev räddad av ängeln? Är det därför hon påtalar att ulvarna har utslagsrösten tro? Räddar sig genom att förklara att hon menar allmänt. Jag vet inte vad jag ska tro helt enkelt.
Bara så jag hänger med i hur du tänker... Du menar alltså att cirkus och artline skulle vara ulvar och komma överens om att bägge skulle rösta på dig?
21.20 cirkus röstar på supersonic
Då hon tycker att jag sticker ut lite mycket även om jag har en vettig förstadagsteori. Tar emot att rösta på en ny men vill inte riskera att en ulv kommer undan på frikort. Det kan jag absolut köpa och jag tycker nog inte det säger så mycket om cirkus ännu.
21.38 Idahoe röstar på supersonic
Vidhåller precis som cirkus att hon inte tycket om att rösta på nya men verkar främst rösta för att jag inte är så osäker som jag borde vara. Blir ännu mer misstänksam när jag tillskriver henne något hon inte uttryckt, vilket jag gjort ett par gånger redan. Misstag från min sida helt enkelt En ganska tunn teori tycker jag nog. Det är nästan 20 min mellan rösterna på mig, men vet inte om det kan sammankopplas med ett samtal inom lyan.
Okej, såå... "Emm-there-lia"?@Idahoe Jag uttalar mitt nick som det låter såklart Nämen "th" i namnet uttalar jag som i "this" eller "that" på engelska alltså. It makes sense in my head
Du för ett vettigt resonemang. Men är Artline med i den här omgången eller menar du mig kanske?
Jag vet inte om Idahoe och/eller Cirkus är i lyan, men jag har svårt för att tänka mig att 2 i lyan suttit och bestämt sig för att nu ska vi "lyncha nykomlingen", inte vid första DL åtminstone.
Okej, såå... "Emm-there-lia"?
Hm, jag tillhör de lata i den här skaran. Liksom Q får heta Q kommer du snart få nåt nytt namn när jag blir för lat Emm?
En misstänkt ulv
En till som är skum