Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Tack vad kul att du tycker det! Jag går fortf. och nojar mig lite men efter godkännande av både häst och massör borde jag kanske tagga ner lite. :-)

Åh det hade varit så kul! Färsta hade en för någon helg sen oxå, som jag gärna hade velat åka på. Men det är så svårt för mig att ta mig nånstans nu då dels så står min transport hemma och är inte färdig i renoveringen än, och dels så är det lite svårare med chaffis nu när jag flyttat ifrån min tränare.

Får komma igång lite till våren när vi ska fixa klart transporten. Och eget körkort vankas oxå detta år! ;)

Schabraket är ett Global. :)

Åh tack snälla du! :laugh: :D

Fenestra: Tackar! :laugh: Hon har en Prestige Lucky Dressage. :-)

*knapp*

Min lillkille fick ett lackträns när han fyllde tre, och växte ur det över sommaren... Nu har han fått ett nytt likadant kompletterat med ett Swarovski-pannband :love:
Såhär exalterad var han över det...
pic_188396868.jpg

Gårdagens outfit, allt utom sadeln är från Schockemöhle i "hans" färg Green Tea :love: Den muppiga bilden bjuder vi på.
pic_188396557.jpg

Gissa om vi kände oss snygga igår :D

Burr! Varför ska det vara så kallt bara för att jag får/kan börja rida igen :crazy:

407811_176863152416912_100002796869229_195919_1431935573_n.jpg

Hur är det med din raring nu då?
Och jag tycker vädret är underbart. :love: Jag älskar vintern. :love:

Jag och Stella vi roar oss och håller oss varma!

stellabus-4.png

Han mår oförskämt bra! :D
Rund om rumpan och med en päls likt en björn tar han hand om småhingstarna på bästa sätt :love:
Lösdrift och skogspromander passar honom perfekt!

Stella ser ut att trivas med sin mage :bump:

Vad härligt att han mår bra nu! :bump:

Stella trivs utmärkt med sitt liv. Fritt med mat och ute i hage utan täcke minst halva dygnet. Hon är jättebusig och vill
jaga mig i hagen varje förmiddag när jag åker ut till henne för att ge henne lite ljummet vatten. :D

Så underbart!!
Man kan säga att våra dressyrhästar har "fått en andra chans" ;)

*kl*

Jag har börjat jobba lite extra i en ridsportbutik. Så nu fylls garderoben sakteligen på med nytt både till mig och ponnyn:p. Idag fick hon ett nytt stalltäcke från Bucas:). Hoppas på mindre bogskav av detta..
422268_2942194205821_1590181870_2407799_1932662559_n.jpg
Den snygga minen är för att hon (bokstavligen) suger i sig ett äpple:p.

Senast ändrad:

Så söt! Kul med extrajobb i en ridsportbutik men ganska farligt. Jag hade nog lyckats få med mig alldeles för mycket grejer hem ;)

Så söt! Kul med extrajobb i en ridsportbutik men ganska farligt. Jag hade nog lyckats få med mig alldeles för mycket grejer hem ;)

Det är helt livsfarligt:D! Tar ut all min lön i prylar eftersom jag ändå har ett heltidsjobb. Var nog rätt smart eftersom det minskat mitt köpkonto av prylar ist:p.

Haha ja har du det så, så är det ju bara smart! Då får vi förvänta oss massor med snygga bilder på er med den senaste utrustningen nu då ;)

Jaså det är på Nxxhammar ni finns ändå! Jag tyckte väl jag kände igen mig på alla bilder..:)

Min hingst åring skulle eventuellt komma dit i vår men nu har jag löst det på annat håll. Var iaf hos er och kolla.. tror jag såg din fina lilla stella utan att veta om att det var hon:D

Kanonfina hagar ni har iaf!

jisses vad söt!!! Jag smälter:love:

kl.
Får man vara med här med en lurvig ettåring? Han är ju ändå förhoppningsvis min framtida dressyrhäst..:D

402322_10150470873966344_497784793_n.jpg

Javisst! "Vi" bor där nu. Du såg säkert Stella om du gick till stolösdriften eller jätte stora sommarhagarna. :)

Javisst! "Vi" bor där nu. Du såg säkert Stella om du gick till stolösdriften eller jätte stora sommarhagarna. :)

Ja vi kollade hagarna men mest hingstarnas. Träffade dock aldrig de som driver stället utan var där i sällskap med bekanta som har sina unghingstar i lösdriften. Var även i stallarna och sedan en fika nära en box med en massa får:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 342
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
49 50 51
Svar
1 013
· Visningar
68 113
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 875
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31