Stora shoppingtråden III

Jag gillar greenguards med uppvikta kanter runt om, och så ta till i storlek.

Hon är så himla söt!

Hur får man de att sitta kvar? Åker inte grimman lätt över öronen?

Ja alltså hon har snart bott här ett år och jag dör söthetsdöden och skrattar så mycket åt henne varenda dag fortfarande 😍 Tur hon också verkar uppskatta attackgosande och kramar 🥰

Hur får man de att sitta kvar? Åker inte grimman lätt över öronen?

Ja alltså hon har snart bott här ett år och jag dör söthetsdöden och skrattar så mycket åt henne varenda dag fortfarande 😍 Tur hon också verkar uppskatta attackgosande och kramar 🥰
Jag brukar använda deras grimma, den har en extra halsrem. Men man kan fläta fast den vanliga grimman bakom öronen med om det behövs. (Vissa hästar försöker ju inte ha av den, och då sitter den utan problem)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 940
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 740
Senast: Fibusen
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 112
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 025
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka