Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte dessa då bästa hovbalans hade ett par i min storlek som var nedsatta då dom vairt utprovade. Floating sport boot.
Väldigt bra intryck, red med dom på banan igår, sitter bra och slutar om hoven, så ingen grus kom in bak typ. Väldigt smidiga att sätta av och på. Bra komplement till mina scoot boots tycker jag
![]()
Jag tyckte dom kändes jätte braJag har också nyss köpt Floating till min häst! Till alla 4, rakt emot mina principer men blir fan knäpp på att inte ha några som känns åtminstone nästan 100%. Tänkte posta dem här men måste organisera mina typ en miljon bilder jag tagitHovbalans fick fria händer att skicka vad hon trodde skulle passa efter att TheraRide inte funkade till min häst och Floating känns så lovande! Fick precis hem andra paret så ska testa på promenad i helgen.
Jag provade Floating till min men bakstycket var för litet pga kraftiga trakter så skulle ha samlat massa grus och så tryckte dom hemskt på kronranden framtill pga att min häst har så upprätta hovar sas. Själva hovdelen satt annars bra men det hjälper ju inte när gaitern är för liten trots XL. Jag bara tänkte så du inte blir besviken om dom inte fungerar. Testa annars Swift hoofstar pro är mitt tips.Jag har också nyss köpt Floating till min häst! Till alla 4, rakt emot mina principer men blir fan knäpp på att inte ha några som känns åtminstone nästan 100%. Tänkte posta dem här men måste organisera mina typ en miljon bilder jag tagitHovbalans fick fria händer att skicka vad hon trodde skulle passa efter att TheraRide inte funkade till min häst och Floating känns så lovande! Fick precis hem andra paret så ska testa på promenad i helgen.
Min har ju små ben och rätt små hovar så då funkade det kanonJag provade Floating till min men bakstycket var för litet pga kraftiga trakter så skulle ha samlat massa grus och så tryckte dom hemskt på kronranden framtill pga att min häst har så upprätta hovar sas. Själva hovdelen satt annars bra men det hjälper ju inte när gaitern är för liten trots XL. Jag bara tänkte så du inte blir besviken om dom inte fungerar. Testa annars Swift hoofstar pro är mitt tips.Visa bifogad fil 164205
Jag tyckte dom kändes jätte bragillar att man kan värma dom efter hoven med.
Jag provade Floating till min men bakstycket var för litet pga kraftiga trakter så skulle ha samlat massa grus och så tryckte dom hemskt på kronranden framtill pga att min häst har så upprätta hovar sas. Själva hovdelen satt annars bra men det hjälper ju inte när gaitern är för liten trots XL. Jag bara tänkte så du inte blir besviken om dom inte fungerar. Testa annars Swift hoofstar pro är mitt tips.Visa bifogad fil 164205
Det där ser väl jätte bra ut!Och såhär ser fram ut i original, M1-XL (bakstycket specialbeställt 2 storlekar större än normalt):
Visa bifogad fil 164223
Och här finns bild på hoven och 18 andra vinklar på samma boot: https://www.instagram.com/p/DHYRleZigvb/?img_index=10&igsh=OXk5NWVnM2duczBj
Det där ser väl jätte bra ut!
Min provade M3XL och man såg ju på min att bakstycket inte gick upp alls över ballarna.
min passa i M2-LPuhFattar det när min ändå rätt lilla häst har XL!