Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite onödigt kanhända, man inte första gången någon kommenterar om det är ett skämt/ämne en inte tycker är roligt eller inte förstår. Jag tycker det är helt okej både att posta skämten och att ge en åsikt om dem!Jag fattar inte riktigt varför man känner sig tvungen att kommentera såhär faktiskt. På samma sätt kan man argumentera för att det inte alls är roligt att skratta åt känslan av att det känns som en djup avgrund när någon tar upp en påse med mynt när det är dags att betala i kassan på Ica. Det är kanske jättejobbigt för den som står där med myntpåsen.
Eller så skrattar man om man känner igen sig. Man skrattar ju åt sin egen fåniga känsla, inte åt de som triggar den.
Mja jag nöjer mig med att inte trycka "like" när jag inte skrattar. Fast det har förekommit en del rasistiska och tranfobiska inlägg då och då som många har reagerat på. Men de skämten handlar uteslutande om att göra sig rolig på andras bekostnad och inte sin egen.Lite onödigt kanhända, man inte första gången någon kommenterar om det är ett skämt/ämne en inte tycker är roligt eller inte förstår. Jag tycker det är helt okej både att posta skämten och att ge en åsikt om dem!
Det gör jag oftast också, men jag tyckte just den där var lite problematisk så jag valde att kommentera helt enkelt. Agree to disagree. Folk får fortfarande tycka att det är roligt och känna igen sig eller vad som.Mja jag nöjer mig med att inte trycka "like" när jag inte skrattar. Fast det har förekommit en del rasistiska och tranfobiska inlägg då och då som många har reagerat på. Men de skämten handlar uteslutande om att göra sig rolig på andras bekostnad och inte sin egen.