Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Åh, vad härligt det ser ut :love:

Önskar att jag också hade sån härlig snö att rida på...

KL

Inte så fotogenisk och snygg bild, men ett litet sött ögonblick när vi hämtade hem skruttdjuret från en vecka på klinik.

86190_1328543182.jpg

Alltså, du MÅSTE ju starta ett eget märke av något slag och kalla det för Stellamodeller! Du har ju redan en toppmodell som jobbar gratis (eller för morötter)! Med en sådan modell lovar jag att produkterna kommer att flyga ut genom dörren. :love::bow:

Tycker verkligen om din häst! Sån otroligt snygg modell på honom. :love:

Copycat ;)

Nemen så fint de blev, passade ju super! Att inte tillverkare kan inse att vi vill ha mer rundsydda remontträns åt folket? :angel:

Förlåt.. ;) Ända sen jag såg ditt träns första gången så visste jag att jag var tvungen att ha ett likadant. :D

Tack! Blev sjukt nöjd! Ja, skulle vara trevligt om dom tillverkade något annat än aachen-träns med vanliga spännen vid bettet. :devil:

Vilka fina färger på bilderna! Och jag får nog erkänna att jag är lite småkär i din häst! :love: Du är superduktig!!

+ Mysboll, Tack så mycket, det var verkligen underbart väder och så varmt i solen att småskitarna till och med låg och solade. :love:

smdjuren.jpg

winter_sun_by_erehsidne-d4oxl6k.jpg

Jerseysite; Jaa, hon är en liten modell hon. ;) Tar alltid fram öronen för kameran eller blir rädd för något i en buske. :rofl:

Visst var det! Hon passade förvånansvärt bra i gult. Tack så hemskt mkt!! :laugh:

jacko: Tack så jättemkt! Det är en travare, född -00. Gått som ridhäst sen -08 då jag köpte henne. :laugh:

Gud vilken underbar hage! Och vilken härlig flock. :love: Detdär hade man inte tackat nej till!

Det är verkligen en jättehärlig flock, här finns en mustang, en arab, en ridponny, haflingers, lippizanare och halvblod. :D
Det är en lösdrift på 10 ha som bara används på vintern. Jättefin hage! Sen så har stallägaren typ 40ha mark till som används som sommarhagar. ;)

Åh, drömstället. Lätt. :) Min häst skulle älska detdär!! Hon är så aktiv i hagen och älskar att springa FORT. :-D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 342
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
49 50 51
Svar
1 014
· Visningar
68 205
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 890
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31