Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

KL

Idag har jag varit ute och motionerat både mig och hästen. Tömkörning på vägarna runt stallet blev det. Mycket livat tyckte hästen som bockade sig jättefint ner i diket :p

28241_1321286309.jpg

Jag får väl bidra med ett par nyare bilder också eftersom vi ska tävla en klubbdressyr nästa helg :D

PA238307.jpg

PA238327.jpg

PA238326.jpg

Å jag hänger på och lägger ut en helt meningslös (läs tråkig)bild från igår.
Första gången under hennes konvalescens som jag tömkörde. KUL sa hästen som förövrigt har blivit en latmask under vilan.

DSC_0041.jpg

Det är helt galet vad jag längtar efter att få rida!

Nej, det här är den andra, e. Hip Hop och fullblodsmamma. Men jo, ganska så stor är han, även om jag är liten! Mycket kropp att hålla ihopa.

Molinnas ser ut såhär, han vilar nu. Kommer att skifta dem litegrann under vintern men har inte tid att ha båda igång.

DSC04329.jpg

Men LÄGG AV! :laugh::laugh::laugh::laugh: Tror du någon av oss andra någonsin vågar lägga upp en bild på våra feta rövar och klumpiga ardennrar nu? Vi andra har inte direkt Kittel i bakgrunden utan nån jävla ful Jack Russell! ;)

Seabaz> vad fin han ser ut!

Men LÄGG AV! :laugh::laugh::laugh::laugh: Tror du någon av oss andra någonsin vågar lägga upp en bild på våra feta rövar och klumpiga ardennrar nu? Vi andra har inte direkt Kittel i bakgrunden utan nån jävla ful Jack Russell! ;)

:rofl::rofl::rofl: Jag döööööööör!! :bow:

Alltså sista bilden :love: ditt ansiktsuttryck, och vilken tränare har du inte sen!

HAHAHAHA å så har en annan en kbl travare som man är glad över att kunna börja komma till ridning med :eek: men jämfört mot vissa andra så får man ju :o :D

och jag dör också lite XD XD XD

:rofl::rofl:
+1!! Jag som bara har en sketen travare att tillgå ett par dagar i veckan, där jag blir överlycklig om jag får till höger galopp! :devil: Du knäcker oss Lancet! :p (men satan vilken snygg häst och fina bilder, kan vi inte bara byta liv ett par dagar? Då räknar jag med att dina ridkunskaper ingår... :angel:)

Läckert, prydligt och proffsigt som vanligt :bow: Hur var det att rida för PK?

:eek::devil::eek:!!!

Hon må inte vara ett långbent dressyrgeni med Tintinfrisyr men jag visar gladeligen upp bilden på min hysteriska Jack Russell även om jag rider en lurvig gammal ponny trots att Lancets bilder verkligen är underbara;).
24815_1334247008146_1590181870_745071_5702104_n.jpg

Gah ja dog även ja lite på den där komentaren. Men då kan ju vi alla dödliga ta och fixa oss en sådan där skylltdocka som liknar kittel, kyra eller någon annan grym tränare och ha stående på banan så ber vi sedan någon ta kort så är vi nog säkert på minst samma nivå som lancet! hehe

Görfina bilder och underbara hästar har vi ALLA! fortsätt fotta fortsätt rida som om patrick stod där =)

Tack! Hehe, jo jag rider ju för honom typ varje dag så det var som vanligt ;) :D

Haha, jo det var en väldigt rolig clinic sp det blev några skratt under passet :) tack så jättemycket!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 337
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
49 50 51
Svar
1 009
· Visningar
67 829
Senast: Sel
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 807
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka