Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

VVVVad är det för stövlar??? Vill oxså ha bruna stövlar, för det är dom väl? Läckra:d
Din ponny är oxså fin, riktigt najs.

Tackar:) Ni andra också! Jag är rätt kär i ponnyn, hon är ett riktigt lyckopiller:love:!

Stövlarna är fån Hööks, modellen heter Veneto. Väldigt sköna, men man måste ha korta ben för att de ska sitta snyggt:p.

Kul att se.
Vilka fantastiska omgivningar du rider i!:love:

Fiorano:

Ni passar varandra och det ser ut som ni hittat varandra också. Jättekul att se.:)

Vilken bakgrund på näst sista bilden!! :love:
Söt häst, fräckt att du klippt bort det vita i manen :)

Kl

Senaste på min grålla (medryttaren på)

314337_10150430552380833_691590832_10832675_633944600_n.jpg

304136_10150426705495833_691590832_10812423_1858931994_n.jpg

Asch då:mad: Då passar dom inte mina spiror. Snygga va dom iaf på dig:laugh:

Har nog inte lagt in kort på mig och mitt sto.
Så det får bli de här två.

b2.jpg

b8.jpg

:D

Tack så mycket:)! Haha, har faktiskt bara tänkt att ha denna i två år;).

finaste Stella! :love: hon ser så välmående ut, måste vara spännande med kommande fölet :)

Oh ja, det är hemskt spännande. Hon går in i sin femte månad nu. Tiden bara springer iväg. :)

Vad roligt att se er!
Hon ser jättemaffig ut! :love:

Säg bara till så kommer jag å fotar er (och snor en kaffe och snackar massa strunt såklart ;))!

Hon är ju fantastisk! :love:
Är grymt sugen på att skaffa mig en liknande som komplement till islänningarna den dagen jag ska skaffa egen häst igen ..
Eller så får du helt enkelt göra en till bebis som jag kan sno, borde bli lagom tills det ska skaffas häst igen ;)

Vad mörk Stella har blivit! :eek: Har du målat om henne eller byter hon självmant färg så pass ofta?

Tur att jag har henne undanstoppad långt ute på landet och bara rider i skogen där ingen märker av henne då. ;) :rofl:

Michis; Tack å hennes vägnar, jag håller med. :love: Jag letade också efter en till likadan, innan jag bestämde mig för att
betäcka, men hur jag än letade så hittade jag ingen likadan i Sverige. Alltid var det något som var fel. :angel: Jag håller
tummarna för att hon nedärver sig själv riktigt bra i ungen. :) "alla" försöker övertala mig att betäcka igen nästa år, och
då har vi ju inte ens sett om hon lämnar fina ungar. Men jag kommer ju inte kunna göra mig av med fölen. :o

Jerseyite; :rofl: Hon byter färg väldigt, väldigt ofta. Vi ska faktiskt skicka in DNA och kolla vad det är för färg egentligen
tycker inte att en vanlig fux som hon är registrerad som borde byta färg så ofta och växla mellan, brun, svettfux, palomino,
fux, grå och prickig. ;)

Kan man få paxa ett föl? ;) Dottern är 7 månader nu och jag planerar att hon ska ha en finfin dressyrponny (såklart i storlek som även jag kan rida på...) om några år.

Här är en till som vill ha dressyrponny om några år. Vi får slåss om Stellas bebis.:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
10 905
Senast: Hedwig
·
Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 495
Senast: Lyan
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV 63 64 65
Svar
1 288
· Visningar
89 387
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 19 20 21
Svar
403
· Visningar
21 530
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka