Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

KL, Min dressyrtant och jag rider fram inför lite hoppning i förrgår:

namnlsthejds_175395236.jpg

Jättefin bild:). Men alltså rider fram till hoppning-i dressyrsadel-står ju i snacktråden att man varken kan stå i lättsits eller hoppa i en dressyrsadel:p.

Haha nej. Det är halvblodstant på 162 :-) Men hon har lite ponnystuk över sig helt klart..

Fiorano, Haha, Det får stå för hoppnördarna. Vi dressyrryttare har väl balans nog att hoppa i vilken sadel som helst ;)

*kl*

Igår hämtade jag hem min nya dressyr-häst :love:
men det tar ett par år innan vi är redo för tävlingsbanorna :angel:
(det är den lille grå till höger ;) )

2437772620059748183S600x600Q85.jpg

Det är en liten hingst på 6 månader e: Warsteiner ue: Highlight

Hu ja!! Gårdagens regn gjorde övre delen till en enda gegghörna.
Som tur är så ser det bättre ut längre bort bland träden.

Haha, Det får stå för hoppnördarna. Vi dressyrryttare har väl balans nog att hoppa i vilken sadel som helst ;)
:bow:

Jag klarar ju av att sitta kvar i min dressyrsadel när min pålla pryder lyktstolparna såhär fint: ;)
DSC01003-600x450.jpg

(Innan ramaskriet börjar - nej hon slog sig inte!)

En dagsfärsk bild på min lyktstolpsmördare till häst:
DSC01015-600x450.jpg

Ja, visst är det varmt och skönt, synd bara på alla äckel flugor som vägrar lämna en ifred! :mad:

KL

Om någon har funderat på hur det ser ut med en 164 cm lång ryttare kontra en 176 cm hög häst...

Men vi gillar varandra ;)

bild14.jpg

:eek::devil::eek:!!!

Hon må inte vara ett långbent dressyrgeni med Tintinfrisyr men jag visar gladeligen upp bilden på min hysteriska Jack Russell även om jag rider en lurvig gammal ponny trots att Lancets bilder verkligen är underbara;).
24815_1334247008146_1590181870_745071_5702104_n.jpg

Fast vänta lite nu...jacko pratade om fet röv o jack russel o du har ju bara 1 av dom 2 så det måste vara någon annan hon menar?:confused:

:rofl::rofl::rofl:

Molinnas ser ut såhär, han vilar nu. Kommer att skifta dem litegrann under vintern men har inte tid att ha båda igång.

DSC04329.jpg

Men du gabby, den blir aldrig nåt för dig! Stor o gul med långa ben, den kan jag förbarma mig över om du tjatar:angel:...kan skicka en transport imorgon o hämta!:love:

Lancet....vad ska jag säga...jo, satt inte din hårknut liiite på sned??? ( jag är konstigt grön i ansiktet när dessa ord hoppar ur min mun...:p)

Ja herregud, du sitter fantastiskt, du rider fantastiskt, du har fantastiska hästar, fantastiska tränare o framförallt har du gjort en fantastiskt satsning på dig själv o KOLLA VAD DU KAN!:bow::bow::bow:

Perfekt ju, ponny i halvblodsstl :D Jag gillar den där ponnylooken, jättesöt är hon. :)

eller så menade Jacko att jack russeln har fet röv?. Funderar.... : )

Tack så jättemycket!!! :love::bow:

Aaa, skönt med värme, ja ni är väl mitt i sommaren nu? Var i Australien håller du till?

Kan man ge annat än fina ord? :bow:

(psst... tror det är bland annat pga dina bilder som jag drömde en konstig dröm inatt, som finns i snacktråden... :D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 337
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
49 50 51
Svar
1 012
· Visningar
67 959
Senast: Tranan
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 831
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31