Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

:eek::devil::eek:!!!

Hon må inte vara ett långbent dressyrgeni med Tintinfrisyr men jag visar gladeligen upp bilden på min hysteriska Jack Russell även om jag rider en lurvig gammal ponny trots att Lancets bilder verkligen är underbara;).
24815_1334247008146_1590181870_745071_5702104_n.jpg

Det är väl det som är så spännande, att man kan se både bilder med Patrik Kittel i bakgrunden och feta röver med fula Jack Russels på samma ställe :p

Nej, det här är den andra, e. Hip Hop och fullblodsmamma. Men jo, ganska så stor är han, även om jag är liten! Mycket kropp att hålla ihopa.

Molinnas ser ut såhär, han vilar nu. Kommer att skifta dem litegrann under vintern men har inte tid att ha båda igång.

DSC04329.jpg

Vilken jättefin häst, verkligen! Den måste du vara nöjd med :d

två kassa bilder från film, men ändå =)
Ser mer ut som ett hoppekipage på dessa bilder dock, hoppesadel, hackamore och senskydd. Får försöka få med kameran ut när jag dressyrar också, för vi är trots allt dressyrare ;)

namnlc3b6s.jpg

namnlc3b6s1.jpg

Det är sånna som du Lancet som fått mig att köpa islandshäst. För hur f-n man än gör på en liten raggsocka så kan man inte se sådär tjusig ut så då kan man släppa den pressen och bara rida runt och se ut som ett vanligt, men extra lurvig ponnyekipage :idea: Och om nån ifrågasätter ens ridstil så kan man bara skylla på de där extra gångarterna som kräver sin magiska träning :D

Jag håller helt med!

Lancet, även om man får prestationsångest så är det så roligt att se dina fina bilder :bow:

kl
joggade farbror i går och det blev lite bilder allt handlar om takt och balans för oss för tillfället efter en tids vila och vi börjar väl lagom komma igång hjälpligt.
32812132.jpg

32812133.jpg

Ett par ovisade från tiden innan världen blev för kall ;)

Nt.jpg

Ng.jpg

Har sådan sjuk abstinens så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det är ju typ... Nästan TRE veckor tills jag rider henne igen. Och det är ju hur långt som helst. Och då är det ju tävling och inte ens normal ridning - på vinterpigg & tävlingstaggad Ninya. Jag vet inte om jag ska se fram emot det eller vara rädd, för jag tvivlar på att vi kan trava efter galoppdiagonalerna :angel: (var inte långt ifrån att ramla av när jag tränade programmet förra helgen, för den :devil:-a underbara hästen reagerade mycket bättre på skänkel än jag förväntade mig :D )

Senast ändrad:

Tror vi alla drömmer om att få byta med dig! :D Sjukt fin häst och du ser riktigt pro ut i sadeln! :bow::bow::bow:

Kl

Senaste från oss. Stark sol och flugor bidrar till de snygga grimaserna :D

DSC01277.jpg

DSC01275.jpg

DSC01279.jpg

DSC01280.jpg

Och bara för att denna var så elegant...:D

DSC01285.jpg

DSC01284.jpg

Nu vet jag vad det är för fel på min ridbana. :crazy: Det finns inga palmer runt den!! :p

KL, Min dressyrtant och jag rider fram inför lite hoppning i förrgår:

namnlsthejds_175395236.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 337
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
49 50 51
Svar
1 009
· Visningar
67 825
Senast: Sel
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 800
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka