Alltså jag läste ju då käpphäst istället för knäpphäst och tänkte att nu är det väl ändå fröken cili som gått och blivit lite tokig...
Jag med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag läste ju då käpphäst istället för knäpphäst och tänkte att nu är det väl ändå fröken cili som gått och blivit lite tokig...
30 min hemmaträning idag, det får räcka![]()
Skulle behöva få lite inspiration på bra, beachig mat som är god och enkel att göra efter jobbet/träningen och som är lite roligare än ceasarsallad och varma mackor med fetaost vilket jag äter i princip varje kväll. Jag handlar massor av olika saker i affären men orkar aldrig göra nåt av det. Dessutom räknar jag ju lite kalorier och vill helst att huvudmålet på dagen ska vara lunchen (med kött, potatis, sås, salladsbuffé, bröd osv) och att middagen ska vara lite mindre/kalorisnålare. Tips?
@Sleepan Blomkålssoppa är supergott att toppa med lite tryffelolja och rostade mandlar också![]()
Men jääävlar, vad grymt! Heja!Nu har jag sprungit Blodomloppet, mitt första riktiga 5km lopp. Hamnade på en 12:e plats i damklassen!
Den första km gick dock på minst 7min då vi var lite sena till start (fastnade i en bilkö) så jag startade låååångt bak i ledet och fick typ jogga på stället och springa om hur många som helst. Så nästa lopp ska jag ställa mig längst fram och kriga!
Heja vad du är grym!Nu har jag sprungit Blodomloppet, mitt första riktiga 5km lopp. Hamnade på en 12:e plats i damklassen!
Den första km gick dock på minst 7min då vi var lite sena till start (fastnade i en bilkö) så jag startade låååångt bak i ledet och fick typ jogga på stället och springa om hur många som helst. Så nästa lopp ska jag ställa mig längst fram och kriga!
@zassoo, var köpte du din löparryggsäck? Och vad kostade den?
Är du nöjd?
Skulle behöva få lite inspiration på bra, beachig mat som är god och enkel att göra efter jobbet/träningen och som är lite roligare än ceasarsallad och varma mackor med fetaost vilket jag äter i princip varje kväll. Jag handlar massor av olika saker i affären men orkar aldrig göra nåt av det. Dessutom räknar jag ju lite kalorier och vill helst att huvudmålet på dagen ska vara lunchen (med kött, potatis, sås, salladsbuffé, bröd osv) och att middagen ska vara lite mindre/kalorisnålare. Tips?
Nu har jag sprungit Blodomloppet, mitt första riktiga 5km lopp. Hamnade på en 12:e plats i damklassen!
23:00 blankt@_Peplis_ Wow, bra sprunget! Vad blev det för tid?![]()
Blomkålssoppa!
Lök, potatis, blomkål och grönsaksbuljong. Koka mjukt, mixa och i med en ask Philadelphiaost i valfri smak. För mer protein, ät kokt ägg till eller stek bacon och klipp över.![]()