Träning och hälsa del 12

Jag tror absolut att du kan nå 40 kilo före sommaren eftersom du ligger så många repetitioner på 35 kilo. Tror faktiskt att du t om kan prova det redan nu om du har möjlighet eftersom dina set visar att kroppen orkar leverera mycket vikt i rad.

Det låter som ett fullt rimligt mål! :)

Jag tror du klarar det redan nu :)
Tack för peppen!! 🙏🏻 Ska absolut sikta på det innan sommaren, och om jag känner mig stark någon dag snart testa redan då ☺️

Kanske prova sänk vikten rejält och gör antingen enbenta (men väldigt svårt om man vill lägga på vikt) eller ha båda benen i marken för balans och position men där du lyfter kanske till 80-90% med ena sidan (som i en b-stance)? Det löser förstås inte problemet helt men i och med att du klarar betydligt mindre vikt då blir det åtminstone mindre tryck på höften.
Hmm ja det vore kanske en idé! Annars får jag kanske bara fortsätta strunta i dem :p Får ändå resultat av de övningar jag kör nu.

• Gilla
Reactions: Mkb
Benpass idag! Känner att självförtroendet i träningen är på god väg tillbaka, ökar vikterna sakta men säkert. Bulgarian split squats kör jag utan vikt men idag orkade jag faktiskt 3x15 reps på varje ben :up: Älskar icke högreps i knäböj.

image.webp

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 799
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
70 153
Senast: Miao
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 909
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd pratar vi om allt från yoga och promenader till crossfit och maratonlöpning. Alla är välkomna, helt oavsett...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
76 436
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka