Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi är ju ett år efter er andra eftersom Abbes historia är som den är, men nu kan jag lyckligt skriva att Abbe är galopperad uppsutten för första gången! Han har varit en pärla och varit lugn och lyhörd under inridningen så långt och *peppar, peppar* verkar det än så länge som om det går bra!
Åh vad roligt! Har undrat så om Abbe, den senaste budet var väl att han skulle avlivas i höst? Vad har hänt från det beslutet tills nu?
Vad härligt att läsa att ni är på gång! Fina Abbe!!Vi är ju ett år efter er andra eftersom Abbes historia är som den är, men nu kan jag lyckligt skriva att Abbe är galopperad uppsutten för första gången! Han har varit en pärla och varit lugn och lyhörd under inridningen så långt och *peppar, peppar* verkar det än så länge som om det går bra!
@Matmissbrukaren tycker han är jättefin i hullet!
@fia-lisa Va roligt att se er igen! Har också undrat över Abbe han är så fin
I söndags tog vi en dagsutflykt till skåneland och kikade på häst och jag är kär går hon igenom besiktningen så köper jag henne!
Hon är också född 2011 och lite av ett projekt men vilken underbar personlighet och det finns mycket mer energi i henne än Nasse och lite attityd
Men nej! Vilken otur.. Jag håller tummarna för att hon är helt bra när du gör böjprovet så att ni kan komma igång igen. Jag kommer ju till er och kör, så vi ses kanske?Vimsan: FIIIIN!!
Fia-lisa: Vad kul att se han igen, håller tummarna för forsatt framgång
Quimero: Hoppas det går bra på lördag
Själv har jag forsatt otur som vanligt... Väntade tre veckor med att få göra böjprov på Ninja då hon var ömfotad efter verkningen. Hon ska kollas pga hennes ena knä där hon har en galla som går igenom leden (nojjig som fan, dock tycker jag den har blivit mycket mjukare så jag hoppas det är bra iaf).. När det äntligen blev dax fick jag återbud på tiden hos vet och fick skjuta upp det 2 veckor som alltså skulle blivit i morgon.. Nu har dock Ninja dragit på sig lymfangit i båda bakbenen så hade ut vetrinären idag och fick medicin utskrivet, plus att det blir att bada benen nu varje dag i x-antal veckor med hibiscrub o dylikt. Går allt som det ska så blir det böjprov om 2-3 veckor sen får vi se vad de är för fel där, om inte kan jag sätta igång igen efter typ 5 månader... Pjuhh, håll tummarna för min tjej!!
Men nej! Vilken otur.. Jag håller tummarna för att hon är helt bra när du gör böjprovet så att ni kan komma igång igen. Jag kommer ju till er och kör, så vi ses kanske?