Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åj vad kul att Abbe mår bra och är på gång!Vi är ju ett år efter er andra eftersom Abbes historia är som den är, men nu kan jag lyckligt skriva att Abbe är galopperad uppsutten för första gången! Han har varit en pärla och varit lugn och lyhörd under inridningen så långt och *peppar, peppar* verkar det än så länge som om det går bra!
Åj vad kul att Abbe mår bra och är på gång!Vi är ju ett år efter er andra eftersom Abbes historia är som den är, men nu kan jag lyckligt skriva att Abbe är galopperad uppsutten för första gången! Han har varit en pärla och varit lugn och lyhörd under inridningen så långt och *peppar, peppar* verkar det än så länge som om det går bra!
Vad fin han är och balanserad!
Film från första galoppen inne i ridhuset.
Duktig Imbra!I går var det premiär för första utritten i pannlampans sken. Imbra skötte sig bra och det kändes tryggt.
Det är snart dags för mig att testa det med. Håll i hatten. (Lär jag få göra.. )I går var det premiär för första utritten i pannlampans sken. Imbra skötte sig bra och det kändes tryggt.
Idag har Calle levererat igen. Vi fick träna på lika stöd i bägge tömmarna. Skitsvårt, om ni frågar mig. Men det blev en bra känsla på slutet. Jag får mig lite AHA-upplevelser hela tiden
Nöjd häst efter träning:
Vi passade på att stanna till och svalka benen på vägen hem till stallet:
Men det blev rackarns kallt om tårna.. Så jag tog på mig skor och kravlade mig upp.
Idag var han dyr!
Herregud så vacker!Nu när Ninja går på lågvarv så fick hon iallafall ställa upp som modell idag framför kameran när jag fotade
Rättså söt va?
Nu när Ninja går på lågvarv så fick hon iallafall ställa upp som modell idag framför kameran när jag fotade
Rättså söt va?