Häftig färg han fick
Den häftiga färgen försvann. Den liksom rann av med spolvattnet? ;P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Häftig färg han fick
Den häftiga färgen försvann. Den liksom rann av med spolvattnet? ;P
Men han är ju så söt att man dör! Kan ALDRIG tro att han kan vara en !
Vi vet ju alla att det är matte som kraftigt överdriver.Nej, det är svårt att tro vid första anblicken...
Vi vet ju alla att det är matte som kraftigt överdriver.
Uppenbarligen liksom...
Han är ju rent ljuvlig den lille "battingen".Nej, det är svårt att tro vid första anblicken...
Jag ringer dig när han ska ha sprutor, så fixar du det. Jag äter bullar, tittar på och filmar i rent bevishänseende ;P
Jag tar med lite distraktion, typ en brunstig tant
Åh, kan inte bestämma mig!
Det är en unghästutställning 1 november som jag skulle vilja ha med Dunder på. Welshutställning.
Men frågan är hur mycket han kommer likna en björn i pälsen då?
Sista chansen att vara med. Är 1-3 år som gäller och det hade ju varit roligt att delta. Men pälsen kanske gör att han ser lite fetare ut så blir han mer poppis
Klart du ska vara med! Det är den i Lerum du tänker på? Vi tänkte också vara med om inget megaviktigt kommer emellan. Dock blir min björn på riktigt då han går på lösdrift utan täcke..
Åh, vi har gjort samma lika idag. Calle var jätteduktig han med. Vi använde lite cavallettibommar och även lite vändningar med hjälp av bommar som bildade gångar som vi gick emellan. Nu känner vi att vi har gjort läxan som vi har fått av tjejen som brukar komma ut och träna med Calle, och hon kommer igen på tisdag, så vi får väl se då.. Men efter det tar vi en vilovecka. Calle behöver det nu.Idag har vi tömkört. Inte gjort det sen i våras så det var verkligen på tiden. Han minns alltihopa och skötte sig exemplariskt
Var GLAD för det... Man kan dock googla på Älgloppa så kommer de små äcklen fram på bild.. Stiftade bekantskap med min allra första 94-95.. Men de sista åren har de ökat enormt i våra områden..@Quimero Aldrig sett en älgloppa tror jag... vet inte alls hur de ser ut