Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Nepenthe Vad skönt att du hittat ett så bra och nära hem till nasse då blir lite tråkigt att inte få se Nasse med sin underbara pannlugg mer när åker han?
Absolut kan jag det. Jag har suktat efter henne i 2 år nu! Jag var medryttare på uppfödarens tävlingshäst under hösten/vintern 2012/2013. Våren -13 blir hennes mamma Justica till salu. Uppfödaren till champagne (min nya) berättar det för mig, eftersom jag tyckte då mycket om champange redan då tänkte jag att jag åker och kollar på henne! En prefekt första häst! Tyvärr så skadade hon sig på den senaste hoppträningen i senorna på ena fram, hon blev ändå 23. Uppfödaren har "sparat" champange till mig då hon ver hur mycket jag tyckte om henne! Hon är en stabil 3-åring. Cool i hanteringen är hon och i våras var hon iväg på inridning och nu under sommaren har hon hållts igång lite sporadiskt.
Vem är avkomman efter?
@Allie Fin häst!
Den ser stor ut, hur hög är den?
King heter hingsten, han är inte godkänd... men lämnat fina och trevliga föl. Uppfödaren ägde både min förra hästoch King!
Hej allihopa! Tänkte passa på att hänga med lite i den sista tråden för 2011-orna Jag har föjt trådarna sen -11 men inte varit aktiv själv. Har ett trevligt sto -11 Heslegård's Rubin - Eighty eight keys
Fantastiskt trevlig häst som blivit inriden i våras. Tyvärr satte en unghästförkylning stopp för 3års test och jag beslutade mej för att betäcka henne. Hon är konstaterat dräktig med Lambourghini ❤ Jag hoppas och tror att det blir en bra kombination .
Hade gärna visat foto på henne men jag är alldeles för trög för att fatta hur man gör
Ni har fantastiskt fina 11-or allihop. Det är så himla kul att följa er och sen hur dom utvecklas
Jag är inte lite korkad..HäOTE="Görel, post: 16601969, member: 1715"]
Spännande!
Mitt treåriga sto Celia är e Lambourgini och jag hade planer på att betäcka henne med H Rubin i våras men han dog ju. 88:an har jag också sett!
En sån häst vill man ju se bild på
Lägg in bilder i någon form av webalbum. Kopiera länken. Tryck på ikonen med berg o sol till höger om smileysikonen. Klistra in länken i rutan som kommer upp. Klart!
Jag är inte lite korkad..
Får inte det att funka, det blir bara såhär:
Men länkar såhär istället då
https://picasaweb.google.com/m/view...59448/6057411362271719201/6057411710205027570