Det står offentligt.. Men det är väl nåt jag missat som vanligtHur har du det med sekretessinställningarna på albumet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det står offentligt.. Men det är väl nåt jag missat som vanligtHur har du det med sekretessinställningarna på albumet?
Det står offentligt.. Men det är väl nåt jag missat som vanligt
Nu funkar det!
Vad fin hon var, ska bli spännande att få se hennes Lambobarn i vår. Jag har fött upp två stycken och skulle fortsätta att göra fler om mitt sto inte hade blivit för gammalt.[/QUOTE
Tack snälla Ja, jag längtar till våren med. Har ju en lång väntan framför mej. Men hon är tidigt beräknad, redan i början av april. 330dar den 1:a så det blir väl ett april skämt Förhoppningsvis kommer det ut en vacker skapelse med en hel del vita tecken
Roligt att läsa om era fina unghästar!
Hoppar in i tråden med min relativt nyinköpta -11, det är en valack e. Insterburg ue. Michellino
Hittills har allting gått som en dans och han rids försiktigt både ut i skogen, på bana och i ridhus. Helt otroligt lugn och cool i hanteringen men pigg och glad vid allt arbete.
Vilka underbara ridvägar @Matmissbrukaren
@Quimero Grattis!
Kul med nya i tråden också
På onsdag är besiktningen av Nasse.. just nu försöker ja tänka på allt annat o ska städa ur stallet lite idag och packa hans saker.
Han har blivit en riktig mysgris i stallgången nu, även om han har mat ber han om o få komma ut o bli borstad och masserad
Eftersom ja känt såhär länge har jag kollat annonser lääänge. Va en häst för några månader sen som jag blev förtjust i men ringde inte eftersom ja hade Nasse. Nu kom hon upp på annons igen o jag ringde, ska åka o titta nästa helg kanske är för tidigt? Kanske är ett bra sätt att gå vidare? Jag vet inte.. men försöker ta en sak i taget iaf
Är det en haflinger du ska kika på igen?
Nej.
Det är inte en ras som passar mig har jag kommit fram till. Detta är ett halvblod med endel fullblod i.
Det var väl den insikten jag fick med Nasse att kallblod/ponnyraser är inget för mig även om jag tycker de är otroligt vackra.
Pratade om det med en annan i stallet häromdagen. Hon sa det, "den som kommer köpa honom får iaf en väldigt fin frisk häst"
Och det är verkligen sant. Höll nästan på o börja gråta och det kommer jag väl göra på onsdag antagligen.. förhoppningsvis så inte de nya ägarna ser
Åh en fuxa... Jättefin!Jag gör ett sista försök..
https://picasaweb.google.com/105896429244071859448/LovelyHeart02#6057411362004526690
Usch vad besvärligt för dig, att kämpa så med din rädsla...Jag trodde jag blivit modig och inte skulle ha några problem att rida Walle nu, tji fick jag!
Det är träningshelg och meningen var att jag skulle rida unghäst i fredags och den gamle idag.
Var så dödligt nervös att jag var kräkfärdig med gråten i halsen....
Till slut tog jag mig i kragen och satt upp.
Fick skritta jättemycket för att slappna av och komma till ridning.
Travade bara lite och när passet var över kom tårarna.
Hu så jobbigt det var men jag är SÅ glad att jag gjorde det.
Rädslan lär ju inte försvinna av sig själv.
Tränaren tyckte att jag skulle ta Walle idag också för att jobba på min osäkerhet.
Jag tyckte inte den idén alls var bra när han i princip var hysterisk pga regn och blåst.
MEN jag tog mig till slut upp och red efter att ha jobbat lite på marken.
Kände en oerhörd lättnad när jag satt av och nu, några timmar senare kan jag uppskatta
min fina unghäst som faktiskt skötte sig mycket bra trots väder o vind.
Jag trodde jag blivit modig och inte skulle ha några problem att rida Walle nu, tji fick jag!
Det är träningshelg och meningen var att jag skulle rida unghäst i fredags och den gamle idag.
Var så dödligt nervös att jag var kräkfärdig med gråten i halsen....
Till slut tog jag mig i kragen och satt upp.
Fick skritta jättemycket för att slappna av och komma till ridning.
Travade bara lite och när passet var över kom tårarna.
Hu så jobbigt det var men jag är SÅ glad att jag gjorde det.
Rädslan lär ju inte försvinna av sig själv.
Tränaren tyckte att jag skulle ta Walle idag också för att jobba på min osäkerhet.
Jag tyckte inte den idén alls var bra när han i princip var hysterisk pga regn och blåst.
MEN jag tog mig till slut upp och red efter att ha jobbat lite på marken.
Kände en oerhörd lättnad när jag satt av och nu, några timmar senare kan jag uppskatta
min fina unghäst som faktiskt skötte sig mycket bra trots väder o vind.