Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt med positiva beskedRusset sköter sig än så länge, vet inte om de kört något. Men tömkört iaf.
Connemaran vet jag inte men inridaren lever iaf
Vilken duktig grabb!Sjuukt skitig tjockis (som står i nedförsbacke). Men bildbevis på att jag lyckades klippa i år - och det utan droger. Lite våld och mycket mutor så gick det utmärkt. Dock tar jag finliret en annan dag, upptäckte mitt i alltihop att han på något sätt lyckats få en ful skada vid analöppningen. Så det blev ett veterinärbesök istället för finlirsklippning.
STOR guldstjärna till lillknatten som lät vet undersöka utan lugnande men med massiva doser godismutor. 4-5 cm långt sår inåt i ändtarmen, och grymt svullet och äckligt både inuti och utifrån. Såpass att svullnaden petar ut ur öppningen. Men konstigt nog ganska oberörd herre - han är smärttålig den (!). Bara hoppas att han inte får problem att bajsa och att det läker utan konstigheter.
Tjooockis har han blivit av betet som sagt... :S
Vilken duktig grabb!
Trist med såret, hoppas verkligen det läker snabbt!
Vilken konstig skada @Alexandra_W
Men va duktig han är! Känns som han mognat bara under sommaren nu? Mentalt
Sjuukt skitig tjockis (som står i nedförsbacke). Men bildbevis på att jag lyckades klippa i år - och det utan droger. Lite våld och mycket mutor så gick det utmärkt. Dock tar jag finliret en annan dag, upptäckte mitt i alltihop att han på något sätt lyckats få en ful skada vid analöppningen. Så det blev ett veterinärbesök istället för finlirsklippning.
STOR guldstjärna till lillknatten som lät vet undersöka utan lugnande men med massiva doser godismutor. 4-5 cm långt sår inåt i ändtarmen, och grymt svullet och äckligt både inuti och utifrån. Såpass att svullnaden petar ut ur öppningen. Men konstigt nog ganska oberörd herre - han är smärttålig den (!). Bara hoppas att han inte får problem att bajsa och att det läker utan konstigheter.
Tjooockis har han blivit av betet som sagt... :S
Häftig färg han fick
Min har varit och hoppat igen!
Han var superduktig
Pigg och framåt!
sen skrittade jag av honom.... Känner att jag måste sitta på honom så ofta som möjligt för att få bort min nervositet!
@Nepenthe Hon är ju så himla fin min "lille" skrutt Då måste man ju vara glad
En liten fråga: Jag har aldrig ägt en så ung häst, men eftersom jag ägt mamman innan och känt min nya, Champange, sedan hon var 1 kändes det naturligt att köpa henne I början av passet är hon spänd och går och skjuter rygg och försöker bocka, hon har lyckats några gånger men jag har lyckats avleda det snabbt. Men efter en stund slappnar hon av och då går det så klart bättre. Hur ska jag göra och tänka för att hon inte ska börja passet med en spänd rygg? Jag har longerat henne innan jag sitter upp och då visar hon inga tendenser på det.