@supercassie Tack så mycket hon börjar se rätt vuxen ut, dock inte i humöret..
@tengstrom tack
Det utslaget, det kan inte vara ringorm?
@tengstrom tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@supercassie Tack så mycket hon börjar se rätt vuxen ut, dock inte i humöret..
@tengstrom tack
@lil-sis snacka om chockad jag blev när jag såg bilden du la in precis från tömkörningen. Känner igen ridhuset allt för väl, har nämligen haft häst på anläggningen och bor bara en bit därifrån.
Har samma problem i höger varv med, både i ridning och tömkörning. I hörnorna gör hon någon slags rak sluta, bakdelen faller inåt och hon är svår att korrigera.
@supercassie så kul med uppdateringar från dig igen!
Primadonnan har tagit sig ur trotsperioden, precis lagom tills hovis kom igår var rädd hon skulle bli som med sadelprovaren men hon såg bara något missnöjd ut. Slitit själv på sina hovar så de blev bara lite putsade runt kanterna. Dock måste man ta in henne med kedjegrimskaft på kvällarna numera för hon bara stutsar, stegrar och far runt. Ja, förutom de dagar jag ridit henne då för då är hon rätt normal igen. Red med mamma idag på två väldigt pigga ponnyer. Nangijala skulle sticka före i galoppen hela tiden men tvärnitade så snart hon kommit förbi för mammas ponny stannade pga att Nangijala glatt la in nån halv bakutspark/bockning/hopp påväg förbi jag skrattade massvis. Har tänkt rida henne december ut och första veckan i januari (har jullov) och sedan får hon vila från ridning i minst 6v.
Det blir ju aldrig en tråkig stund men jag tar tillbaka det jag skrev, hon är inte ute ur trotset... igår tjöt hon högt och hoppade med rumpan när syster puttade lite på rumpan och skulle gå förbi när jag höll i henne och när jag pekade på frambenet tog hon det som tecken att stegra sig.Hon verkar ha ett himla humör, din prinsessa precis såna ston jag brukar falla för.
Har samma problem i höger varv med, både i ridning och tömkörning. I hörnorna gör hon någon slags rak sluta, bakdelen faller inåt och hon är svår att korrigera.
Idag blev det ännu ett steg mot vuxenlivet..
Skor runt om!
Här har det varit milt sista dagarna så han har inte varit riktigt lika öm som tur är.
Han skötte sig riktigt bra mot hovis idag och det gör matte så stolt, så stolt...
Balder ska också få skor runt om idag, jag hoppas han sköter sig lika bra som din... Verkningarna har *peppar peppar* funkat riktigt bra sista gångerna men vi får väl se vad han tycker om tofflor...
Snart hör vi inte hemma på avel längre
Min har fått skor två gånger (inför treårs och inridning) och det har gått bra fast hon kan vara lite knepig att verka.
Om en dryg månad blir det tredje skoningen med snösulor och brodd dessutom. Stora damen!
Snart hör vi inte hemma på avel längre