Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vilka sätter fio åt det godare hållet? Jag har skrivit att rösten på henne från Lobelia talar till hennes fördel, så sett att hon nog inte ingår i lyan? Men att hon fortfarande kan vara ond utanför?Jag funderar lite över alla som verkar vilja sätta Fio åt det goda hållet baserat på hennes röst igår. Känns inte det lite farligt?
Håller med om att det talar till hennes fördel men är inte beredd att avskriva henne som ond bara för det
Lobelia röstade först på fio, innan hon ändrade till mig ,det var i det läget en tredje röst på fio, vilket för mig indikerar att fio i vart fall inte sitter i lyan, för då verkar det inte vettigt att Lobelia lägger sin röst där.
Fio kan fortfarande vara ond utanför lyan förstås.
Habina skriver kl 21.20:
För att 21.23 rösta på Lobelia
21.50 skriver hon följande till Q:
För att sedan i förmiddags skriva följande
Jag ser inte att hon uttryckt tydligt i tråden innan det inlägget att hon förstår Q. Att hon först skriver ett inlägg där hon i princip pekar ut Q som den hon kommer rösta på för att bara minuter senare rösta på Lobelia med en fjärderöst som skulle kunnat vara helt avgörande. Det låg då 4 på Lobelia 3 på Fio och 2 på Q och 2 på BSF när Habina lagt sin röst
Hade det inte varit för den sena rösten så hade jag trott på att Habina är en ulv som pratar mer i lyan än i tråden, men rösten på Lobelia 7 minuter innan dl gör att jag blir lite tveksam. Dock kan det ändå vara en alibiröst.
Jag funderar lite över alla som verkar vilja sätta Fio åt det goda hållet baserat på hennes röst igår. Känns inte det lite farligt?
Håller med om att det talar till hennes fördel men är inte beredd att avskriva henne som ond bara för det
Jag kommer att lägga en säkerhetsröst nu, jag borde hinna in innan DL, men vill vara på den säkra sidan. Skulle det komma upp något mer misstänkt senare så är jag beredd att ändra min röst (hoppas bara att min mobil är samarbetsvillig i så fall).
Blacksmithfarm röstar på bollen__
För att hon lägger en tredje röst på Q som ger Lobelia chansen att ändra sin röst och skapa lottläge. Det skulle kunna vara högt spel från en lya som hoppas att Q inte hinner se de rösterna utan istället röstar på fio för att rädda sig och sedan inte hinner ändra innan DL.
Varför skulle hon INTE kunna vara ond utanför lyan?
Jag skriver inte att det ÄR så, men det är en möjlighet - varför blir du misstänksam för att jag inte räknar bort den möjligheten? Eller ser du tydliga tecken på att det INTE är så?
Nej Q leder alltid inläggstatistiken och spelar till 90% på samma sätt
varför håller du fio som god?Jag håller fio som god tills vidare, är däremot mer tveksam mot LenaH, tycker att hon skriver lite VÄL utförligt om saker och ting? Som om hon vill täcka upp för en roll som ond. Bollen_ är också en som jag håller som ond pga sitt sätt att slänga in en röst. För övrigt måste jag fundera lite mer, många som inte skriver nåt t ex thoora.
Det var lite pga att hon inte ville att Q skulle ut första DL. Det skaver lite. Vi vill ju ha ut onda, inte faktiska spelare. Kanske sa cirkus så för att de bögge är onda?Men @Koppen, varför blir du då misstänksam för att cirkus håller den möjligheten öppen?
Det var lite pga att hon inte ville att Q skulle ut första DL. Det skaver lite. Vi vill ju ha ut onda, inte faktiska spelare. Kanske sa cirkus så för att de bögge är onda?
Jag vet inte. Vet inte varjag har nån av dem
Nej Q leder alltid inläggstatistiken och spelar till 90% på samma sätt
Det var lite pga att hon inte ville att Q skulle ut första DL. Det skaver lite. Vi vill ju ha ut onda, inte faktiska spelare. Kanske sa cirkus så för att de bögge är onda?
Jag vet inte. Vet inte varjag har nån av dem
Gillar att du försvarar digDet var ett konstigt svar på min fråga. Jag omformulerar mig.
Varför tycker du att jag är värd att hålla ögonen på när jag tycker att man inte kan räkna bort möjligheten att q är ond utanför lyan?
Fast så lät det ju inte igår, att ju mer hon förklarade desto mer förstod du hur hon tänkte. Då skrev du:
Sedan röstade du på Lobelia tre minuter senare. Att Lobelia var ond talar till din fördel, men varför valde du att rösta på Lobelia när du tyckte q4 var så skum?
Som q4 skriver har det väl framhållits att fio mest troligt inte sitter i lyan, men att någon skulle hålla henne för god kan jag inte minnas att jag läst. Jag har i alla fall skrivit att Lobelias röst talar för att fio inte sitter i lyan, men att hon kan vara ond utanför.
Jag håller fio som god tills vidare, är däremot mer tveksam mot LenaH, tycker att hon skriver lite VÄL utförligt om saker och ting? Som om hon vill täcka upp för en roll som ond. Bollen_ är också en som jag håller som ond pga sitt sätt att slänga in en röst. För övrigt måste jag fundera lite mer, många som inte skriver nåt t ex thoora.