Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är inte alla diskussioner här hypotetiska??
Sedna, Sasse, Mirtai och Artline har inte skrivit mycket.
Här kan jag hålla med om att spökulven bör hittas då den annars får rösta dolt= inte alls braSuck, det blir många och sönderhackade inlägg från mig via mobilen.
Jag tänker att prio den här deadline måste vara att försöka få ut spökulven. Hade jag spelat den rollen skulle jag hållt en väldigt låg profil fram till DL3, så jag ska kika närmare på de jag upplever har smugit lite i utkanten.
Om Spike stoppade käket, varför gjorde han det då så tidigt i spelet?
detta lärde jag mig inte heller förrän jag började spela ulvspelÄr det de som skrivit minst?
Mvh Hon som inte fattat hur man får fram inläggstatistik i en tråd
Här kan jag hålla med om att spökulven bör hittas då den annars får rösta dolt= inte alls bra
Däremot är det inte säkert att den ligger lågt, även om det är lätt att anta- det beror på vem som har rollen tror jag
och nej de är inte bara de som skrivit minst?Är det de som skrivit minst?
Mvh Hon som inte fattat hur man får fram inläggstatistik i en tråd
det kan vara sant, eller så är det inte så.Jo, de som spelat länge ändrar väl inte stil radikalt. Men jag tänker att man kanske inte gör de mest utstickande uttalandena eller röstningarna när man har den rollen.
var det ett svar till min fundering @Novali01 ?Snabbtänker?? Dvs inte statistiskt eller så himla logiskt alls!
Samma här. Ska strax äta.Pizzadags med barnen - kommer in igen när vi är klara med den
Det kanske är tur att de inte skriver så mycket när de inte är med och lekerJapp! Men ser att Kethets, Klara och Tess inte skriver mycket heller, frågan är om de är nybörjare som jag?