Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men hur funkar Tinder? Kan vem som helst som inte har Tinder se att man är med där? Kan de som är med se hela min profil mm på Facebook? Jag vill vara lite hemlig... :angel:

Nej. Nu tror jag att man dessutom kan registrera sig utan facebook med telefonnummer istället? Om inget annat så kan du göra en facebookprofil som du bara använder på tinder för att vara på den säkra sidan.

Nej. Nu tror jag att man dessutom kan registrera sig utan facebook med telefonnummer istället? Om inget annat så kan du göra en facebookprofil som du bara använder på tinder för att vara på den säkra sidan.

Med tinder plus kan man även ställa in så att endast de du swipar höger på kan se dig på Tinder.

Vilka dejtingsidor tycker ni är bra, finns det några som är gratis?

Tinder är ok men jag använder Bodycontact mest... Den är gratis men betalar för plusmedlemskap där då jag slipper bli nermessad av folk i för mej fel ålder...
Det funkar riktigt bra... Är dock sjukt otaggad just nu och har mest sporadiskt svarat på mess överhuvudtaget... Så många droppar av pga mitt bristande "intresse"... Men men... Just nu orkar jag inte bry mej...

Men hur funkar Tinder? Kan vem som helst som inte har Tinder se att man är med där? Kan de som är med se hela min profil mm på Facebook? Jag vill vara lite hemlig... :angel:

Nej, jag reggade mig på Tinder med telefonnummer för att jag ville vara lite "hemlig" precis som du, och inte använda min fb-profil. Tror man måste ha Tinder för att gå in och se vem som är där.

Tinder är ok men jag använder Bodycontact mest... Den är gratis men betalar för plusmedlemskap där då jag slipper bli nermessad av folk i för mej fel ålder...
Det funkar riktigt bra... Är dock sjukt otaggad just nu och har mest sporadiskt svarat på mess överhuvudtaget... Så många droppar av pga mitt bristande "intresse"... Men men... Just nu orkar jag inte bry mej...

Vad tycker du är fördelen med bodycontact jämfört med tinder?

Obegränsat med högerswipes är nog bara värt om man bor i sthlm. Här jag bor swipade man slut nästan direkt :cautious:

Vilka dejtingsidor tycker ni är bra, finns det några som är gratis?

Jag har hp, bc och tinder (betalar inget för någon).

Tinder: kan vara ok om man bor i större stad, men i min stad finns det mellan 5-20 att svipa på per dag. Så fast jag inte är kräsen när jag svipar får jag max nån match i veckan som ändå inte svarar när jag skriver.

Hp: egentligen värdelös då vem som helst kan skriva (många freaks), men då och då får jag till dejter med söta och trevliga män.

Bc: fördel är att det är få tjejer som hänger där så lättare att få kontakt med killar och man kan vara öppen med vad för sex man gillar. Nackdel är många mejl av gränslösa människor, men jag har lärt mig sålla fort.

Vissa har ju råd att vara selektiv ;):D
Vart ju lite besviken att du dissa mig :cry:.
men herregud, jag tror hon fattat vinken. Förlåt men du har nu konstant varit på om singoalla och "diskret hintat" om att du är förtjust i henne i flera dagar (om inte längre). Hon har varit supertrevlig tillbaka men även du måste väl inse att hon kanse inte är that into you? Kanske dags att ta ett steg tillbaka? :):)

På tinder kan man välja att swipa vänster om man inte är intresserad så slipper man prata med folk man inte är förtjust i, tyvärr har buke inte samma funktion.

men herregud, jag tror hon fattat vinken. Förlåt men du har nu konstant varit på om singoalla och "diskret hintat" om att du är förtjust i henne i flera dagar (om inte längre). Hon har varit supertrevlig tillbaka men även du måste väl inse att hon kanse inte är that into you? Kanske dags att ta ett steg tillbaka? :):)

På tinder kan man välja att swipa vänster om man inte är intresserad så slipper man prata med folk man inte är förtjust i, tyvärr har buke inte samma funktion.

Haha, men ni fattar väl att jag skojar bara med henne ;)

Tycker överlag det är lite trist attityd det @Hero har, och så otroligt många andra killar, den om att tjejer har råd att vara selektiva, att vi kan vara kräsna, att vi alltid hittar vad vi önskar osv osv. Förstår ni/de inte vilken ångest det framkallar? Här sitter jag liksom och verkar inte hitta något vettigt, och när det väl blir till att prata med någon så sitter jag och nojar över "hittade han inget bättre än mig, stackarn som måste sitta här"..

Båda sidorna är ofta ganska trista i sina uttryck, killarna säger att tjejerna är kräsna och selektiva och tjejerna säger att alla killar är ointressanta. Båda har väl sin andel sanning men det är fortfarande ganska tråkiga uttryck.
Kanske ska tillägga att när jag skriver "någon vettig" menar jag inte att andra är ointressanta utan med vettig menar jag mer någon jag skulle vilja träffa och att det verkar som att ett intresse från båda sidor existerar :)

Kanske ska tillägga att när jag skriver "någon vettig" menar jag inte att andra är ointressanta utan med vettig menar jag mer någon jag skulle vilja träffa och att det verkar som att ett intresse från båda sidor existerar :)
Jag förstår hur du menar men det är på sätt och vis liknande sorts "bitterhet" som hero uttrycker, det är inte menat bokstavligt utan är ett uttryck mer för frustration för sina egna problem. Vi sitter alla i samma båt oavsett kön, vi har bara lite olika teknikar och tankar om hur vi ska få båten att röra sig åt rätt riktning :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka