Tycker överlag det är lite trist attityd det @Hero har, och så otroligt många andra killar, den om att tjejer har råd att vara selektiva, att vi kan vara kräsna, att vi alltid hittar vad vi önskar osv osv. Förstår ni/de inte vilken ångest det framkallar? Här sitter jag liksom och verkar inte hitta något vettigt, och när det väl blir till att prata med någon så sitter jag och nojar över "hittade han inget bättre än mig, stackarn som måste sitta här"..
Tinder är tyvärr väldigt tuff på det viset att det är utseendet som avgör till stor del. Att det är lättare för tjejer baserar jag mest på att det alltid funnits ett överskott av killar på dejtingsidor. Vilket resulterat i att tjejer har mkt fler att välja på, dvs man kan vara mera selektiv.
Men har man inte utseendet på sin sida. Så är det jäkligt tufft då man sällan får träffar på tinder. Skulle jag dissa 49/50 swipes skulle jag förmodligen inte ha en enda match. Men såklart att samma gäller ju för tjejer även om utbudet är större.
Min förhoppning står ju då istället till att träffa nån som inte går så mkt efter utseendet och gillar mig för att jag ser intressant ut med intressanta intressen.