Jorå, man swipar slut fort även i en medelstor stad och då blire att man bara utvidgar radien hela tiden .
Jag drog precis ner till 5 km Dom tog slut efter ett tag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jorå, man swipar slut fort även i en medelstor stad och då blire att man bara utvidgar radien hela tiden .
Jag drog precis ner till 5 km Dom tog slut efter ett tag
Är det inte innanför tullarna så måste man skaffa visum och ta med sig passet.Haha, det är kul att man har så olika uppfattningar om avstånd i söder motför i norrland. Jag tycker allt inom 10 mil känns nära. Bara 1 timmes resa med bil juh
@Hero Fasen vad uselt att dyka upp så sent på dejt utan vettig ursäkt!
Apropå vara rädd att swipa fel så kör jag nu på att trycka på X eller så är det inte så stor risk att det blir tokigt.
Åh fy, kommer ju få upp mina grannarJag drog precis ner till 5 km Dom tog slut efter ett tag
Här tror jag det blev en negation för mycket.Jag var måttligt besviken på hennes beteende
Åh fy, kommer ju få upp mina grannar
Ja jag inser det rasistgrannen limmar redan på migDet kommer du ju få även med en 160 km radie
Ja jag inser det rasistgrannen limmar redan på mig
Ja jag inser det rasistgrannen limmar redan på mig
Nja, betalar inte för sånt men ska skaffa iaf och swipa liteSkaffa plus och ställ in så att bara dom du swipar höger på får upp dig. Problem solved
Det är vad vi alla undrar eller jag har iofs inte lika många önskemål, men flera liknande.Är det någon som har något tips på vart jag kan finna följande person:
Jag faller bort på feminist men resten kan jag kryssa av även om rolig är en smaksak.
Det är vad vi alla undrar
Sitter och swipar lite just nu och känner mig uppgiven över hur få personer som jag upplever som min kopp te. Det känns som att det är så otroligt mycket som ska stämma för att jag ska vilja hänga med någon och jag blir mer och mer kompromisslös. Nu vet man ju inte hur personer är genom enbart ha sett lite bilder, men det är sånna mängder med människor här i stan att jag inte ens vet hur jag ska orientera mig.
Jag tror jag ska hitta lite roliga sammanhang IRL att lära känna nya människor. Det känns rimligare just nu. Är det någon som har något tips på vart jag kan finna följande person:
Rolig
Empatisk
Intelligent
Feminist
Antirasist
Välklädd
Ordningsam
Öppensinnad
Socialt kompetent
Intresserad av samhällsfrågor
Djurvän
Lite krut i
Berest
Har (någorlunda) lätt att prata om känslor
Bra i bingen
Omtänksam
Öppen för vegetarisk mat
Ja, det var väl det viktiga! Borde väl inte vara helt orimligt?
Det är vad vi alla undrar eller jag har iofs inte lika många önskemål, men flera liknande.
Jag längtar till skidsäsongen, jag brukar vara bra på att hitta snubbar i liften
Jag tänker att mycket i någons utseende, hur hen väljer att visa upp sig samt sociala signaler genom klädsel etc, säger rätt mycket. Där gallrar i alla fall jag likadant på nätet som irl. Klart att jag missar människor jag kunde ha gillat på det viset, men jag måste ju "sortera" i livet på något vis, och då tycker jag att min metod funkar hyggligt bra.Jag tror inte att nån slags utseendegallring är optimal, eftersom det är helt andra faktorer som bestämmer om A vill ha en relation med B. Och man ska inte heller glömma bort att om det ska bli nåt, ska också B vilja ha en relation med A.
Det är därför det är så bra att träffa människor, för då gör man med automatik den där gallringen i en bakgrundsprocess med ryggmärgen.