Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här blir ju lite OT men sommaren 2013 träffade jag det som jag då trodde skulle bli mannen i mitt liv. Det visade sig dock att vi inte ville riktigt samma sak. Han ville väl ha något slags "öppet" förhållande vilket inte jag alls var intresserad av.
Så jag bröt med honom. Inga hard feelings alls men jag sa verkligen tack å hej.
Han kontaktade mig igen efter fem månader och sa att han saknade mig och undrade om vi inte kunde träffas helt förutsättningslöst. Att vi inte behövde bestämma hur det hela skulle sluta så att säga, utan bara umgås och se vad som händer.
Men jag hade släppt honom och gått vidare och hade jättesvårt att hitta tillbaka till den där känslan jag hade när vi dejtade under sommaren, så det blev liksom inget.
Hursomhelst, nu verkar han ha hittat kvinnan i sitt liv. Kul för honom. Men det stör mig som fan. Och det stör mig ännu mer att det stör mig! :meh:

Jag har en sån där från 2015 som jag bara vill kräkas så fort jag ser. Särskilt när det trillar in bilder på han och hans nya tjej som han dumpade mig för. Dom köpte en hundvalp ihop. SÅ JÄVLA GULLIGT DÅ :wtf:

:p

Sanningen är väl att det sticker för att man verkligen kände nåt en gång i tiden.

En kk jag hade var jag måttligt intresserad av första gången vi träffades, av det jag sett på bilder tyckte jag inte alls han var min typ. Men gick med på att träffas på en bar och direkt jag såg honom tänkte jag "oj wow vad snygg :o". Dessutom ganska normsnygg, men bilder var verkligen inte hans grej. Bryr mig mindre om folks bilder efter detta.

Ja, alltså jag har blivit positivt överraskad nästan varje gång jag träffar nån in real life. När man får koppla en personlighet till bilden så kan en del skina upp och bli jättevackra. Hon senaste tjejen jag träffade från Sthlm var verkligen sockersöt. Men mkt berodde nog på hennes första intryck när hon sken som en sol när hon såg mig ! :).
Tyvärr, kan det få motsatt effekt också. Träffade en tjej som kom 30-40 minuter senare än bestämd tid. Hon hade ingen egentlig ursäkt till varför hon var sen och såg lite smått uttråkad ut. Det blir ingen ny dejt med henne även hon verkade söt och trevlig :meh:.

Men jag bläddrade igenom hela länets alla snubbar på ungefär 22 sekunder i rena glädjeyran! Så mycket singlar! Tänkte gå tillbaka å storspana nu, men det finns ju inga att titta på! Jag har gjort slut på allihopa! :(
Utom en då som tyckte att jag skulle göra nåt som inte jag var så sugen på...
:wtf::turd:
Kan man inte ens titta på de man "högrat" en gång till?

Du kan göra en reboot av ditt konto. Eller så får du helt enkelt vänta tills det kommer in nya matchningar.

Jag vet inte om det är de en tjej gör där jag bor. För jag har säkert fått upp henne minst 5 gånger på kort tid. Eller så är det nån bugg i appen! Även fast jag swipar vänster varje gång dyker hon upp.

Du kan göra en reboot av ditt konto. Eller så får du helt enkelt vänta tills det kommer in nya matchningar.

Jag vet inte om det är de en tjej gör där jag bor. För jag har säkert fått upp henne minst 5 gånger på kort tid. Eller så är det nån bugg i appen! Även fast jag swipar vänster varje gång dyker hon upp.
Hur gör man när man rebootar?

Det är så mycket Tinder-snack i den här tråden att jag också vill skaffa det (igen). Men kommer ju bara swipa fel och dessutom bor jag ju i liten by och låter som det är ganska meningslöst då?

Det är så mycket Tinder-snack i den här tråden att jag också vill skaffa det (igen). Men kommer ju bara swipa fel och dessutom bor jag ju i liten by och låter som det är ganska meningslöst då?

Det beror ju på om du kan tänka dig att träffa nån utanför din by också ? Dvs, om du har minst en medelstor stad inom 160 km´s avstånd :)

Det beror ju på om du kan tänka dig att träffa nån utanför din by också ? Dvs, om du har minst en medelstor stad inom 160 km´s avstånd :)
11 mil åt ena hållet och 15 mil åt andra. Men tänkte att folk i städerna lär väl inte ha ställt in så långt avstånd, så då kommer ändå inte så många upp?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V