Bara om du matchar.
Jävla koskit.
Tyckte dessutom att exets feta kagge dök upp på en bild. Med rätt namn. Gammalt foto dessutom, han är ännu fetare nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara om du matchar.
Det är möjligt att ditt ex är
Jävla koskit.
Tyckte dessutom att exets feta kagge dök upp på en bild. Med rätt namn. Gammalt foto dessutom, han är ännu fetare nu...
![]()
Det här blir ju lite OT men sommaren 2013 träffade jag det som jag då trodde skulle bli mannen i mitt liv. Det visade sig dock att vi inte ville riktigt samma sak. Han ville väl ha något slags "öppet" förhållande vilket inte jag alls var intresserad av.
Så jag bröt med honom. Inga hard feelings alls men jag sa verkligen tack å hej.
Han kontaktade mig igen efter fem månader och sa att han saknade mig och undrade om vi inte kunde träffas helt förutsättningslöst. Att vi inte behövde bestämma hur det hela skulle sluta så att säga, utan bara umgås och se vad som händer.
Men jag hade släppt honom och gått vidare och hade jättesvårt att hitta tillbaka till den där känslan jag hade när vi dejtade under sommaren, så det blev liksom inget.
Hursomhelst, nu verkar han ha hittat kvinnan i sitt liv. Kul för honom. Men det stör mig som fan. Och det stör mig ännu mer att det stör mig!![]()
En kk jag hade var jag måttligt intresserad av första gången vi träffades, av det jag sett på bilder tyckte jag inte alls han var min typ. Men gick med på att träffas på en bar och direkt jag såg honom tänkte jag "oj wow vad snygg". Dessutom ganska normsnygg, men bilder var verkligen inte hans grej. Bryr mig mindre om folks bilder efter detta.
Tyckte bara att der var lite roligt!Det är möjligt att ditt ex ärmen vad har hans vikt med saken att göra?
Men jag bläddrade igenom hela länets alla snubbar på ungefär 22 sekunder i rena glädjeyran! Så mycket singlar! Tänkte gå tillbaka å storspana nu, men det finns ju inga att titta på! Jag har gjort slut på allihopa!
Utom en då som tyckte att jag skulle göra nåt som inte jag var så sugen på...
Kan man inte ens titta på de man "högrat" en gång till?
settings och scrolla längst ner.Men kan man avregistrera sig?
Hur gör man när man rebootar?Du kan göra en reboot av ditt konto. Eller så får du helt enkelt vänta tills det kommer in nya matchningar.
Jag vet inte om det är de en tjej gör där jag bor. För jag har säkert fått upp henne minst 5 gånger på kort tid. Eller så är det nån bugg i appen! Även fast jag swipar vänster varje gång dyker hon upp.
Ok, tycker inte fat shaming är kul.Tyckte bara att der var lite roligt!![]()
Ber om ursäkt. Der var inte meningen att göra nån besvärad eller såra nån. Förlåt.Ok, tycker inte fat shaming är kul.
@Plantan Det är ingen kris om man råkar högerswipa av misstag. Blir det match kan du avmatcha och låtsas som om det regnar typ.
Det är så mycket Tinder-snack i den här tråden att jag också vill skaffa det (igen). Men kommer ju bara swipa fel och dessutom bor jag ju i liten by och låter som det är ganska meningslöst då?
11 mil åt ena hållet och 15 mil åt andra. Men tänkte att folk i städerna lär väl inte ha ställt in så långt avstånd, så då kommer ändå inte så många upp?Det beror ju på om du kan tänka dig att träffa nån utanför din by också ? Dvs, om du har minst en medelstor stad inom 160 km´s avstånd![]()
11 mil åt ena hållet och 15 mil åt andra. Men tänkte att folk i städerna lär väl inte ha ställt in så långt avstånd, så då kommer ändå inte så många upp?
Det finns feta människor i den här tråden. Bara lite FYI sådär.
Jävla koskit.
![]()