Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
De där finns det tyvärr inte överflöd av. Men det är fina kriterier du har. Jag hade haft detsamma om jag nu inte var upptagen. Min sambo faller bort på en del av punkterna, men är otroligt mycket av några andra punkter. :angel:

Jag kan ju säga att om jag någonsin blir kär igen så lär det väl vara i nån som prickar rätt på hälften utav dem :D

Nu vet jag ju inget om er ev mer privata kommunikation. Men jag vet att jag inte hade tagit det där - ännu en gång - som något roligt. Alls.

Jag hoppas att @Singoalla tog det som det iaf och hon har inte sagt nåt annat så :). Trodde jag klargjorde redan från början att jag inte var ute efter att dejta henne. Mkt överanalys på Buke :p.
Däremot tycker jag hon verkar va en jättetrevlig person och hade gärna träffat henne över ett fika som vän :).

Jag hoppas att @Singoalla tog det som det iaf och hon har inte sagt nåt annat så :). Trodde jag klargjorde redan från början att jag inte var ute efter att dejta henne. Mkt överanalys på Buke :p.
Däremot tycker jag hon verkar va en jättetrevlig person och hade gärna träffat henne över ett fika som vän :).
Jag överanalyserar inte. Jag analyserar inte ens. Jag ser dina bittra kommentarer blandat med dem där du stöter på @Singoalla . Som läste du inte de många inlägg som handlar om just sådana män.

Jag överanalyserar inte. Jag analyserar inte ens. Jag ser dina bittra kommentarer blandat med dem där du stöter på @Singoalla . Som läste du inte de många inlägg som handlar om just sådana män.

Jo, jag vet att jag är lite/varit lite bitter över att det går så dåligt på tinder. Säkerligen spelar det in att det varit rätt sugit på jobbet nu också... Men jag är definitivt inte bitter för att @Singoalla inte vill dejta mig :rofl:. No offence @Singoalla ;). Min gråt smilie var ironi om ingen förstod det :).

Med andra ord om du hittar henom kommer du fasen inte dela med dig? :laugh:
Jodå, är inte så mycket för mono-relationer :D men person nära mig innebär person långt från dig så tyvärr kan vi nog inte dela :p

Haha, det har jag aldrig varit med om! Då har jag åkt slalom sen barnsben :) . Däremot körde en jättesöt tjej in i mig för många år sen. Hon bad om ursäkt med jag fick inte ur mig ett ord :o.
Jag är bäst på att hitta vänner och ligg i liften :D tyvärr är ju de flesta turister dock så inte så intressant när de ändå bor skitlångt bort.

Jag tror inte att nån slags utseendegallring är optimal, eftersom det är helt andra faktorer som bestämmer om A vill ha en relation med B. Och man ska inte heller glömma bort att om det ska bli nåt, ska också B vilja ha en relation med A.

Jag håller med. Dessutom är det inte ovanligt att jag ändrar uppfattning om folks utseende efter jag lärt känna personer. Jag tror inte bara det är att personligheterna lyser igenom utan ja.. jag vet inte. Attraktion som kommer till personligheten men som jag uppfattar till utseendet? För det finns ju hur många andra personer som helst som jag tycker är urgulliga/fina/roliga/härliga som jag inte tycker är snygga, ens med sin personlighet liksom. :p

Sitter och swipar lite just nu och känner mig uppgiven över hur få personer som jag upplever som min kopp te. Det känns som att det är så otroligt mycket som ska stämma för att jag ska vilja hänga med någon och jag blir mer och mer kompromisslös. Nu vet man ju inte hur personer är genom enbart ha sett lite bilder, men det är sånna mängder med människor här i stan att jag inte ens vet hur jag ska orientera mig.

Jag tror jag ska hitta lite roliga sammanhang IRL att lära känna nya människor. Det känns rimligare just nu. Är det någon som har något tips på vart jag kan finna följande person:

Rolig
Empatisk
Intelligent
Feminist
Antirasist
Välklädd
Ordningsam
Öppensinnad
Socialt kompetent
Intresserad av samhällsfrågor
Djurvän
Lite krut i
Berest
Har (någorlunda) lätt att prata om känslor
Bra i bingen
Omtänksam
Öppen för vegetarisk mat

Ja, det var väl det viktiga! Borde väl inte vara helt orimligt?
Låter som en bra beskrivning av han jag träffar, fast du kan stryka "någorlunda" i meningen om att prata känslor :p De jag träffat som passar bäst in på de där punkterna har jag träffat på olika typer av träningar, tex på gym, ute vid något motionsspår eller liknande. Letat på sådana ställen?

motionsspår eller liknande. Letat på sådana ställen?

Måste bara fråga. Raggar du i motionspåret ? Jag är mest bara orolig att en ensam tjej ska se mig som en potentiell våldtäktsman om jag springer om dom. Så jag brukar hålla avståndet och säga hej typ för att inte verka otrevlig.

Låter som en bra beskrivning av han jag träffar, fast du kan stryka "någorlunda" i meningen om att prata känslor :p De jag träffat som passar bäst in på de där punkterna har jag träffat på olika typer av träningar, tex på gym, ute vid något motionsspår eller liknande. Letat på sådana ställen?

M stämde in på alla dom där punkterna märkte jag efter att jag skrivit dom :( Förutom då just punkten att prata om känslor (och höra om andras) :cautious:

Bra med tips om tränings-sammanhang! Är ju lite tränings-junkie själv så jag kanske ska börja köra lite mer gruppträning.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V