Det trista är ju att behöva dyka upp på dejten sen och se annorlunda utDet klart att man väljer fördelaktiga bilder på sin Tinder, men jag försöker ändå tänka på att de måste vara representativa för hur jag ser ut. Jag vill ju inte dyka upp sen och göra dejten besviken. Jag har några bilder som är förbaskat snygga där jag visst lyckades kombinera båda dagsform, vinkel och filter. Men dessa skulle jag inte använda på Tinder för det är inte så jag ser ut när jag dyker upp i entrén på en bar sen
Ja, lite sidospår kanske. Jag har varken gjort någon betydande kroppslig förändring och eftersom jag inte är så gammal så har åldern inte riktigt satt in sin rätt ännu heller. Men min poäng är att realistiska bilder alltid är att föredra.
Ja, såklart man har fördelaktiga bilder på Tinder. Jag länkar även till min instagram där jag har mindre fördelaktiga bilder, utan ser mer alldaglig ut.
Jag brukar heller inte swipa höger på tjejer som saknar helkroppsbild. Känns som ett lotteri när man inte vet vad man får