Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vilken konstig reaktion.
Där hade jag surat till lite faktiskt.

Jag vet inte. Måste du säga något nu då?
Det är ju bara en fika.

Jag tog upp med ryssen hur han ser på att ligga med andra. Det var inget han var intresserad av.
Jag sa att det är helt okej om han gör det.
Det svarade han inte på och frågade inte heller om mig utan bytte ämne istället.
Tror han är lite rädd för svaret och väljer att inte veta istället.

Btw så kallade kollegan mig liten hobbit igår och klappade mig på huvudet :meh::rofl:
Ska jag komma upp i hans längd får jag gå på styltor.
Nej det kanske jag inte måste.. Efter en första fika vet jag väl kanske om jag ens är intresserad av något mer med henne. Det är kanske känslan av att allt känts så parigt sista dagarna som gör att jag typ får dåligt samvete av att inte säga allt jag tänker på.

Blir så himla nojig när jag känner mig låg, eller låg för att jag känner mig nojig. Peppar mig med att lyssna på Linneas sommarprat (jag är lite efter). Senare får jag detta:

H: vill dra ner dig med våld trycka kuken i din hals, örfila dig från alla håll och tvinga på dig en pärlband av orgasmer,
J: Det kallas våldtäkt.
H: jag skiter i vad det heter, när jag ser i dina blick vad du vill och behöver.

Ibland orkar jag bara inte. Vad är det för fel på folk.

Blir så himla nojig när jag känner mig låg, eller låg för att jag känner mig nojig. Peppar mig med att lyssna på Linneas sommarprat (jag är lite efter). Senare får jag detta:

H: vill dra ner dig med våld trycka kuken i din hals, örfila dig från alla håll och tvinga på dig en pärlband av orgasmer,
H: jag skiter i vad det heter, när jag ser i dina blick vad du vill och behöver.

Så jävla vidrigt. Kräks.

Men alltså :wtf::turd:

Det där var rätt vidrigt. Vart råkade du ut för det?

Jag tänkte också fråga vilken sida.
Är det tex hp kan du anmäla vidrot så han blir avstängd

Med tanke på svaret på att Viva anser det va våldtäkt (att han skiter i vad de kallas) tycker jag nog OM konversationen finns på en sida ska anmälas... Sker den "privatare" som kik eller nåt blir det ju inte lika enkelt men som sagt sker den på en sida om än så en "ren sexsida" är det där INTE OK...

Fy fan vad vidrigt och obehagligt!

Jag har satt fingret på en sak (till) som gör att jag är osäker på ifall min och dejtens relation kan fördjupas.
Idag sprang jag på en person som påverkat mig oerhört mycket till det positiva och som betyder mycket för mig, men som jag inte sett eller hörts med på säkert två år. När jag kom hem var jag såklart väldigt glad och berättade det för dejten. Reaktion ungefär = noll. Inga följdfrågor, vilket jag tolkar som ett ointresse att lära känna mig mer, eller ett ointresse av min bakgrund/erfarenheter/tankar.

Det blir så stor kontakt till chatt-tjejen, som verkligen är nyfiken på vad jag tänker och tycker, och som jag upplever genuint intresserad av min person på något sätt.
Hon frågade för övrigt om att fika. Jag vill ju! Hur formulerar jag detta till dejten? Jag är ganska konflikträdd i sådana här situationer och vill vara tydlig men inte såra i onödan.
I all välmening, vill du fortsätt träffa killen du dejtar? Förstår att du säkert ser fina saker hos honom, men jag får intrycket av (från det du skrivit här :) ) att det är mer på minus- än pluskontot för honom nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 224
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka