Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Hero Jag tolkar det som att hon är trött på att inte kunna använda höga klackar för att de hon dejtar har komplex med hennes längd.
Om du inte har något problem med det är det väl bara att säga det till henne och sedan låta bollen ligga hos henne?
Jeez. Red flag! Tycker du gör rätt i att lägga ned det där.Men fick bara till svar att hon inte orka prata om sitt ex och att hon försöker kommer över honom.
Jeez. Red flag! Tycker du gör rätt i att lägga ned det där.
Aha oj, kanske missförstod. Jag hade lagt ner henne faktiskt. Känns som en stor varningsflagg att hon säger att hon försöker komma över sitt ex.Lägga ned diskussionen eller henne ?
Aha oj, kanske missförstod. Jag hade lagt ner henne faktiskt. Känns som en stor varningsflagg att hon säger att hon försöker komma över sitt ex.
Om man inte känner för att vara en rebound såklart då.
Jag menade inte att hon skulle gå tillbaka till honom, inte alls. Bara att hon ju inte verkar "klar" med honom. Det blir ju sällan bra om man inte kommit över exet liksom.Ja, det håller jag med om.
Men jag har svårt att se att hon samtidigt skulle gå tillbaka till honom. Då hon säger att han var ett stort AS och att hon var ledsen för att hon inte insåg det tidigare. Dom hade varit tillsammans i 3 år.
Men även om hon inte skulle gå tillbaka till honom så kan man ju vara ett rebound ändå. Och att fortfarande ha issues över honom 1 år senare är väl kanske en varningsflagga..Ja, det håller jag med om.
Men jag har svårt att se att hon samtidigt skulle gå tillbaka till honom. Då hon säger att han var ett stort AS och att hon var ledsen för att hon inte insåg det tidigare. Dom hade varit tillsammans i 3 år.
Jag menade inte att hon skulle gå tillbaka till honom, inte alls. Bara att hon ju inte verkar "klar" med honom. Det blir ju sällan bra om man inte kommit över exet liksom.
Jag fråga om hon var redo att dejta om hon inte kommit över sitt ex?
Fick till svar "hur ska jag annars kunna gå vidare ?" Sen att hon pratat med pshykolog och hon inte skulle vara på tinder om hon inte var på det klara med vart hon står.
Mäh, det är ju bara det att du får vara några cm lägre de gånger hon har höga klackar.Det var väl mer att hon berätta på att hon var trött på att inte kunna ha högre skor och det faktum att hon tog lång tid på sig att svara.
Jag har hittat drömtjejen .
"Är en tjej som är oftast rak på sak. Jag är inte bruden med 110% perfa kropp lr stora bröst men det kmr haha. Jag har 4 hundar som jag älskar så du ska gilla/älska hundar. Jag vill ha 1 barn i framtiden, Det räcker inte med att säga saker utan du måste bevisa dom o även för min mamma o pappa pga av ex, har vart med om i princip allt i ett förhållande en var bara sekunder från strypa mig till döds. Jag är modell men har paus så det är nåt du Måste acceptera".
Mäh, det är ju bara det att du får vara några cm lägre de gånger hon har höga klackar.
För övrigt är det ju perfa att vara lika långa, väldigt bra när man ska pussas! Ingen får nackspärr eller någons bröst i ögat när man kramas.
Jag har satt fingret på en sak (till) som gör att jag är osäker på ifall min och dejtens relation kan fördjupas.
Idag sprang jag på en person som påverkat mig oerhört mycket till det positiva och som betyder mycket för mig, men som jag inte sett eller hörts med på säkert två år. När jag kom hem var jag såklart väldigt glad och berättade det för dejten. Reaktion ungefär = noll. Inga följdfrågor, vilket jag tolkar som ett ointresse att lära känna mig mer, eller ett ointresse av min bakgrund/erfarenheter/tankar.
Det blir så stor kontakt till chatt-tjejen, som verkligen är nyfiken på vad jag tänker och tycker, och som jag upplever genuint intresserad av min person på något sätt.
Hon frågade för övrigt om att fika. Jag vill ju! Hur formulerar jag detta till dejten? Jag är ganska konflikträdd i sådana här situationer och vill vara tydlig men inte såra i onödan.
Jag har satt fingret på en sak (till) som gör att jag är osäker på ifall min och dejtens relation kan fördjupas.
Idag sprang jag på en person som påverkat mig oerhört mycket till det positiva och som betyder mycket för mig, men som jag inte sett eller hörts med på säkert två år. När jag kom hem var jag såklart väldigt glad och berättade det för dejten. Reaktion ungefär = noll. Inga följdfrågor, vilket jag tolkar som ett ointresse att lära känna mig mer, eller ett ointresse av min bakgrund/erfarenheter/tankar.
Det blir så stor kontakt till chatt-tjejen, som verkligen är nyfiken på vad jag tänker och tycker, och som jag upplever genuint intresserad av min person på något sätt.
Hon frågade för övrigt om att fika. Jag vill ju! Hur formulerar jag detta till dejten? Jag är ganska konflikträdd i sådana här situationer och vill vara tydlig men inte såra i onödan.