Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ska bli så supersmickrad att man blir helt till sig tror jag är tanken. Funkar nog med en del, beroende på hur man är som person.Fy vad märkligt. Som The Game reversed typ. Anti-negging?![]()
En till här![]()
Man ska bli så supersmickrad att man blir helt till sig tror jag är tanken. Funkar nog med en del, beroende på hur man är som person.
Den långa tjejen tog upp längdfrågan nu . Hon sa "Förresten då vet att jag är ganska lång va? Längre än dom tjejer jag känner iaf".
Hon berätta då att hon är trött på aldrig kunna ha högre skor och fråga om jag var längre henne.
Ja, såklart hon lät märkbart besviken när jag berättade att jag var lika lång. Det vart tyst och hon har inte svarat mer.
Aja, jag hade ju hoppats att hon inte var längdfixerad men tji fick jag då![]()
Den långa tjejen tog upp längdfrågan nu . Hon sa "Förresten då vet att jag är ganska lång va? Längre än dom tjejer jag känner iaf".
Hon berätta då att hon är trött på aldrig kunna ha högre skor och fråga om jag var längre henne.
Ja, såklart hon lät märkbart besviken när jag berättade att jag var lika lång. Det vart tyst och hon har inte svarat mer.
Meh, vad tråkigt! Jag blir nog längre än Herr Perfekt i klackar (tror jag?) och jag känner mig rätt sexig då faktisktFast, det kanske inte är lika roligt om det alltid är så, kan jag också ha förståelse för.
OMG vad parig jag känner mig just nu. Dejten är ledig några dagar och bor hos mig. Vi har storhandlat, lagat mat åt varandra, kollat på serier i sängen, han har varit med mig i stallet och han har ridit.
Å ena sidan väldigt mysigt. Å andra sidan ser jag fram emot egentid och ensamhet. Och förstås lite panik över att det här säkert tolkas som att vi håller på att bli seriösa (från båda parter).
Det här med att känna sig sexig i klackar... Förr när jag var singel och skulle ut på "singel-mingel-rundor" så tog jag alltid på mig klackar för att jag kände mig sexig då. När jag väl kom ut på mingelrundorna så kände jag mig mer som en klumpig jätte än en sexig långskånk som jag uppfattade mig själv i spegeln
Blev väl sisådär 194 cm i mina klackar... ganska lång, men det finns de som blir längre![]()
Då har ni ju något gemensamt![]()
Meh, vad tråkigt! Jag blir nog längre än Herr Perfekt i klackar (tror jag?) och jag känner mig rätt sexig då faktisktFast, det kanske inte är lika roligt om det alltid är så, kan jag också ha förståelse för.
Hur vet du att hon har en stor issue? Hon kanske inte haft tid att svara?Yes, så kan man ju säga.
Men samtidigt hade jag rätt i alla mina spekulationer att hon skulle ha en större issue över det än jag.
Hur vet du att hon har en stor issue? Hon kanske inte haft tid att svara?