Nu kanske jag missförstått men har inte du skrivit massa inlägg här om längd? Att det är en issue för dig?Det var väl mer att hon berätta på att hon var trött på att inte kunna ha högre skor och det faktum att hon tog lång tid på sig att svara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kanske jag missförstått men har inte du skrivit massa inlägg här om längd? Att det är en issue för dig?Det var väl mer att hon berätta på att hon var trött på att inte kunna ha högre skor och det faktum att hon tog lång tid på sig att svara.
Nu kanske jag missförstått men har inte du skrivit massa inlägg här om längd? Att det är ett problem för dig?
Det var väl mer att hon berätta på att hon var trött på att inte kunna ha högre skor och det faktum att hon tog lång tid på sig att svara.
Du hade ju kunnat kontra med att hennes längd är ingen issue för dig eller att hennes längd inte spelar någon roll för dig. Om det var så.
Jag är 175 barfota, mina favoritskor när det begav sig var 14 cm höga klackar. 190-ish. Min dåvarande var 170 cm lång och hade noll och inga problem med att jag blev rejält mycket längre i klackar. Han tyckte det var snyggt och coolt och sen var det bra så. Jag kände mig snygg i det, han uttryckte aldrig annat än positivt kring min längd så det var inget att grotta i. Jag hade glatt hur höga klackar som helst och kände mig som en amazon så länge partnern inte hade komplex. Då blir det snabbt jobbigt och jag känner mig tyvärr för lång och klumpig.
Exakt när är längden på kroppen viktig?
Jag fattar ju att man kan ha preferenser, men annars?
Har försökt lista ut hur lång du är men inte lyckats så : Hur lång är du då?Jag kanske inte var tillräckligt tydlig.
Jag sa att jag hela tiden förstått att hon var lång och gissade även helt rätt på hennes längd.
Hon gissade att jag var lite längre än henne dvs 178 cm, med tillägget "hoppas det".
Men då sa jag att jag var lika lång som henne och att även om jag vore 178 cm hade hon blivit mkt längre i klackar än mig iaf.
Fick då till svar "Ser jag ut som någon som använder klackar".
Så min uppfattning är att hon har komplex över sin längd.
Men jag ska försöka förtydliga för henne att det inte spelar någon roll för mig. Så får vi se om hon kan släppa det.
Har försökt lista ut hur lång du är men inte lyckats så : Hur lång är du då?
Det är väl normalt får jag hoppas själv är jag 178 så det är ju ingen våldsam skillnad o det är ingen som sagt till mig att jag är kort.Jag har för mig att jag har skrivit det en gång tidigare? 175 är jag iaf.
Det är väl normalt får jag hoppas själv är jag 178 så det är ju ingen våldsam skillnad o det är ingen som sagt till mig att jag är kort.
Av det du skriver här av hennes svar känns det snarare så att du läser in ditt komplex hos henne. I hennes kommentar om klackarna ser jag inte hur det skulle ha med längd att göra. Tycker mer det handlar om stil huruvida man ser ut som någon som använder klackar eller ej.Jag kanske inte var tillräckligt tydlig.
Jag sa att jag hela tiden förstått att hon var lång och gissade även helt rätt på hennes längd.
Hon gissade att jag var lite längre än henne dvs 178 cm, med tillägget "hoppas det".
Men då sa jag att jag var lika lång som henne och att även om jag vore 178 cm hade hon blivit mkt längre i klackar än mig iaf.
Fick då till svar "Ser jag ut som någon som använder klackar".
Så min uppfattning är att hon har komplex över sin längd.
Men jag ska försöka förtydliga för henne att det inte spelar någon roll för mig. Så får vi se om hon kan släppa det.
Av det du skriver här av hennes svar känns det snarare så att du läser in ditt komplex hos henne. I hennes kommentar om klackarna ser jag inte hur det skulle ha med längd att göra. Tycker mer det handlar om stil huruvida man ser ut som någon som använder klackar eller ej.
Menar du högre klackar? Själv stryker jag alla som snackar skit om sina ex.Komplexa tankar får jag bara om någon kommenterar min längd och i en negativ ton. Ex, när mitt ex kommenterade min längd och drog en parallell till en Hobbit. Även om det var på skämt. Och som nu när den här långa tjejen skrev att hon hoppades att jag var längre. Då får man ju tankar som att man inte duger för henne, vilket såklart är trist då jag tycker hon verkar va en jättefin tjej. Annars funderar jag aldrig på min längd.
Men i det här fallet tror jag att det är hon som har ett komplex eftersom hon så tydligt påpekar att hon hoppades att jag var längre och att hon därför inte kan ha tjockare skor. Känns inte som det går att tolka på annat sätt ?
Däremot har hon berättat att hennes ex var en ett riktigt AS. Då i princip allt hon gjorde var fel. Så en teori är att hennes ex har sagt nåt om att hon inte får ha tjockare skor. Anyway ska gå till botten med detta. Nu är det sovdags
.
Jag ska fixa en egen tråd med Buketräff! För mig är det ändå inte aktuellt med träff förrän slutet av september tidigast då jag åker på kongress i USA med efterföljande semester nästa vecka.Skulle kanske kunna ansluta då jag är i närheten typ.. En gång i veckan, tyvärr är jag aldrig där på helger dock :/
Jag läste parig som att du ville para dig
Det kan faktiskt vara mysigt ibland att få vara lite parig kan jag tyckaInte gå på dejt utan bara få göra vardagliga saker ihop.
...och just övertolka känner jag att jag är expert på just nu. Fy fan vad trött jag blir på mig själv och...tja på att försöka förstå var vi är, min date och jag.Men man ska inte övertolka![]()
Menar du högre klackar? Själv stryker jag alla som snackar skit om sina ex.