Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förlåt, men jag har missat vad fiaskot var? Det låter som att du kanske inte mår så bra i grunden? Då tror jag det kan vara svårare att träffas förutsättningslöst. Men att "öva" tror jag kan vara bra, om du vill ändå!

Jag är inte så frispråkig med detaljer så inget konstigt. Men jag har sjukt svårt för gränslösa människor. Och den första dejten var way beyond gränslös och så totalt inte min typ så jag hade ju misslyckats fatalt med att "lära känna" via tinder. Därav fiasko.

Nu ska jag öva på detaljer, han sa typ ordagrant när vi snackat typ 2 h (a la arbetsintervju, jag försökte vara trevlig) och jag skulle vidare "jag tycker du är värd en kyss". Jag bara "Eh nej" o skulle bara ge honom en hejdåkram och kan lyckas nästan pussa mig på munnen :cautious: vi går från stället vi satt på och ska skiljas åt till varsin bil och han gör SAMMA jävla grej?! Jag blev lika jäkla ställd. Gå och dö avmatchning liksom. :meh:

Jag mår finfint annars :D

Jag är inte så frispråkig med detaljer så inget konstigt. Men jag har sjukt svårt för gränslösa människor. Och den första dejten var way beyond gränslös och så totalt inte min typ så jag hade ju misslyckats fatalt med att "lära känna" via tinder. Därav fiasko.

Nu ska jag öva på detaljer, han sa typ ordagrant när vi snackat typ 2 h (a la arbetsintervju, jag försökte vara trevlig) och jag skulle vidare "jag tycker du är värd en kyss". Jag bara "Eh nej" o skulle bara ge honom en hejdåkram och kan lyckas nästan pussa mig på munnen :cautious: vi går från stället vi satt på och ska skiljas åt till varsin bil och han gör SAMMA jävla grej?! Jag blev lika jäkla ställd. Gå och dö avmatchning liksom. :meh:

Eh glömde det typ viktigaste ju. Efter första eller andra försöket så log han typ lite och "Se där, det var väl inte så farligt!". Alltså HERRE GUD.

Känns som att den där typen är enklare att undvika om du ger lite mer tid att prata med varann innan ni träffas. Går över till messenger , prata via telefon osv kanske innan ni ses?

Haha, näe det är ingen som har det. Vet ej om Tinder tillåter såna bilder ens.
Endel tjejer har bikini bilder dock :p

Jag struntar lite i om en kille har magrutor eller inte. Kastar han tröjan sen och är vältränad så är det en trevlig överraskning, men en kille som försöker sälja in sig själv med en spännisbild blir bara avtändande. Samma sak med tjejer som poserar i bikini framför spegeln. Så intresserad är jag faktiskt inte av folks egon.. eerrrhhm jag menar kroppar :angel:

Är det bara jag som har problem med Tinder nuförtiden? Titt som tätt kommer det upp "Något gick fel. Försök igen senare"

Är det bara jag som har problem med Tinder nuförtiden? Titt som tätt kommer det upp "Något gick fel. Försök igen senare"

Näe, händer hela tiden för mig.
Min workaround:
Klicka på profilgubben, gå in i inställningar , justera avståndet upp eller ner. Bara att börja swipa igen om det finns några nya i närheten :)

Mest störande av allt är alla fejkprofiler !
Får ni tjejer också upp fejkprofiler ??

Det kan man säga. Jag menar att åtminstone var tredje kvinnlig profil jag ser på Tinder är en mer eller mindre uppenbar fejkprofil.

Precis. Tänkte om det fanns manliga fejkprofiler också ?
De kvinnliga fejkprofilerna kommer upp när det inte finns så många "riktiga" kvar längre. Nån form av utfyllnad av Tinder.

Haha, nja.
Brösten är ju ändå lite mer synliga. Storleken på dom syns ju redan innan bh:n åker av. Det gör ju inte mannens organ :p
Nu kanske jag är ensam om att tycka det här, men jag har nog aldrig sett ett attraktivt könsorgan på samma sätt som bröst brukar vara fina att titta på. Så, njae?
Det finns en hel lista med saker om män som kommer upp före könsorgan som "attraktiva saker att showa off" på tinder, om man ska vara sån. Jag swipar nog aldrig höger på killar med flex bilder utan tröja heller, men kroppsbilder där man bara ser mannen och ser hans kropp (med kläder på!!) brukar vara :up:

Ah, nej det förstår jag! Typiskt att första tinderdejtserfarenheten skulle bli så dåligt :( Försök tänka att det bara var otur. Vissa gånger fattar en mer av att skriva lite längre, och andra gånger inte ;) Så länge jag träffar folk första gången "bland folk" så hoppas jag undvika de värsta äggen iaf!

Eh glömde det typ viktigaste ju. Efter första eller andra försöket så log han typ lite och "Se där, det var väl inte så farligt!". Alltså HERRE GUD.
Men herre Gud en så idiot! :mad:

Nu kanske jag är ensam om att tycka det här, men jag har nog aldrig sett ett attraktivt könsorgan på samma sätt som bröst brukar vara fina att titta på. Så, njae?
Det finns en hel lista med saker om män som kommer upp före könsorgan som "attraktiva saker att showa off" på tinder, om man ska vara sån. Jag swipar nog aldrig höger på killar med flex bilder utan tröja heller, men kroppsbilder där man bara ser mannen och ser hans kropp (med kläder på!!) brukar vara :up:

Jag tror inte tinder tillåter bilder på könsorgan. Men jag kan ju ha fel ? Jag har då aldrig sett nån nakenbild på tinder.

Nej, inga manliga fejkprofiler.

Det är iof logiskt. Män är väl mer benägna att betala för dejting än kvinnor. Dessutom att det finns fler män än kvinnor på alla dejtingsidor. Tinder vill ju att männen ska bränna sina superlikes på fejkprofiler och sen köpa plus/guld abonnemang eller köpa till fler likes. Jäkligt smart sett av Tinder att få sälja mer. Störigt som användare dock.

Det är iof logiskt. Män är väl mer benägna att betala för dejting än kvinnor. Dessutom att det finns fler män än kvinnor på alla dejtingsidor. Tinder vill ju att männen ska bränna sina superlikes på fejkprofiler och sen köpa plus/guld abonnemang eller köpa till fler likes. Jäkligt smart sett av Tinder att få sälja mer. Störigt som användare dock.

Men är det verkligen Tinder som startar fejkprofiler? Jag tänker att det är privatpersoner som försöker lura män på typ pengar, eller länkar med virus osv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX