Att inte kunna bli avvisad utan att bli märkbart stött är verkligen ett attraktivt drag!
För övrigt funderade jag på det där med andra kvinnor. Både jag och en vän till mig dejtar män utan att ha en seriös agenda med det. Vi ligger, hänger och flirtar med män utan att tanken är att de ska leda till en monogam relation. Jag är väldigt öppen och pratar gärna med mina ligg om andra ligg. Vilka de träffar, hur de tänker kring de relationerna osv. Medan min vän absolut inte vill veta om hennes mäns andra kvinnor. Hon säger att hon vet om att de (förmodligen) finns där men hon vill inte prata om det med männen, utan vill hellre låtsas som att dom inte existerar.
Eftersträvar man en mer seriös relation så kan jag förstå att man inte vill ta upp sin gemensamma tid med att prata om andra. Det kan ju också bli en del svartsjuka inblandat om man eftersträvar att bli en persons enda partner, och då höra om andra. Men om man enbart ligger så har jag svårt att förstå varför det skulle kännas jobbigt. Både jag och mina två KK pratar öppet, och tycker det är skönt att ha den relationen.
Hur tänker ni?