Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud vad jag är trött på Tinder just nu. Har inte varit inne på ett par veckor, men gick in och swipade lite idag. 95% känns typ "Uuuhh..." eller "WTF?!". En högerwipe som matchade. Han skrev direkt ett väldigt märkligt meddelande så jag tappade intresset direkt. Sen dök Herr Perfekt upp och såg jättesnygg ut med en intressant presentation och charmiga bilder. Så den där 1 av 100 som jag tänker "Wow!" om var han. Då blev jag ännu mer bitter.

Vänligen,
Bitter-Singo

Herregud vad jag är trött på Tinder just nu. Har inte varit inne på ett par veckor, men gick in och swipade lite idag. 95% känns typ "Uuuhh..." eller "WTF?!". En högerwipe som matchade. Han skrev direkt ett väldigt märkligt meddelande så jag tappade intresset direkt. Sen dök Herr Perfekt upp och såg jättesnygg ut med en intressant presentation och charmiga bilder. Så den där 1 av 100 som jag tänker "Wow!" om var han. Då blev jag ännu mer bitter.

Vänligen,
Bitter-Singo

Känner igen det där :meh:
Kollade igenom mina matchningar och kände blöh på alla men orkar verkligen inte rensa.
Skriver med en som är rolig men bor lite för långt bort. Han har varit med i farmen, jag hade ingen aningen utan en kompis sa det när jag visade bild :p

Sen är det ju den snygga som jag skulle vilja träffa igen men han bor ju på gymmet eller så jobbar jag :arghh:

Vänligen,
Bitter-Singo

Samma här.
Matchar bara med tjejer som bor 20-30 mil ifrån och man hinner bara byta några meningar innan dom slutar att svara.

Vad gäller Herr Perfekt. Vad menas med charmiga bilder och hur ser en intressant presentation ut ? :confused:

Vad gäller Herr Perfekt. Vad menas med charmiga bilder och hur ser en intressant presentation ut ? :confused:

Alltså, det är ju mer en känsla än något som jag kan återberätta egentligen. Hans bilder är skarpa med bra ljussättning, gissar att dom är tagna med systemkamera. Han är en duktig fotograf. Det var någon porträttbild men annars mest bilder där han gör saker som ser roliga och trevliga ut. Med andra ord, riktigt snygga bilder som fångar en härlig känsla. Presentationen var väl mest intressant för mig personligen för att vi har liknande intressen, plus att han är duktig på att uttrycka sig fyndigt i skrift.

Alltså, det är ju mer en känsla än något som jag kan återberätta egentligen. Hans bilder är skarpa med bra ljussättning, gissar att dom är tagna med systemkamera. Han är en duktig fotograf. Det var någon porträttbild men annars mest bilder där han gör saker som ser roliga och trevliga ut. Med andra ord, riktigt snygga bilder som fångar en härlig känsla. Presentationen var väl mest intressant för mig personligen för att vi har liknande intressen, plus att han är duktig på att uttrycka sig fyndigt i skrift.

Ok, så han har tagit bilderna i nån studio eller? Just det där med ljuset är väldigt svårt att få till utomhus.
Presentationen är alltså mer en lista på hans intressen då ?

Är mr perfekt han som försökte tjatsexa?

Ok, så han har tagit bilderna i nån studio eller? Just det där med ljuset är väldigt svårt att få till utomhus.
Presentationen är alltså mer en lista på hans intressen då ?

Nej, inte tagna i studio utan någon inomhus annars mest utomhus. Ingen lista på intressen utan en kort och lite fyndig presentation av honom, där några intressen ingick.

Nej, inte tagna i studio utan någon inomhus annars mest utomhus. Ingen lista på intressen utan en kort och lite fyndig presentation av honom, där några intressen ingick.

Sorry, min nyfikenhet. Men den här Mr Perfekt är han muskulös och har han nån bild där han visar det. Vad jag förstår är det väl rätt många killar med gymbilder osv? Själv har jag undvik såna bilder då jag fått för mig att det inte är så uppskattat. Men jag kanske har fel ?

Sorry, min nyfikenhet. Men den här Mr Perfekt är han muskulös och har han nån bild där han visar det. Vad jag förstår är det väl rätt många killar med gymbilder osv? Själv har jag undvik såna bilder då jag fått för mig att det inte är så uppskattat. Men jag kanske har fel ?

Nej, han hade inga sånna bilder (snygg kropp till trots som jag råkar veta). Jag uppskattar inte den typen av bilder, men det finns det säkert andra som gör.

Att inte kunna bli avvisad utan att bli märkbart stött är verkligen ett attraktivt drag! :angel: :meh:

För övrigt funderade jag på det där med andra kvinnor. Både jag och en vän till mig dejtar män utan att ha en seriös agenda med det. Vi ligger, hänger och flirtar med män utan att tanken är att de ska leda till en monogam relation. Jag är väldigt öppen och pratar gärna med mina ligg om andra ligg. Vilka de träffar, hur de tänker kring de relationerna osv. Medan min vän absolut inte vill veta om hennes mäns andra kvinnor. Hon säger att hon vet om att de (förmodligen) finns där men hon vill inte prata om det med männen, utan vill hellre låtsas som att dom inte existerar.

Eftersträvar man en mer seriös relation så kan jag förstå att man inte vill ta upp sin gemensamma tid med att prata om andra. Det kan ju också bli en del svartsjuka inblandat om man eftersträvar att bli en persons enda partner, och då höra om andra. Men om man enbart ligger så har jag svårt att förstå varför det skulle kännas jobbigt. Både jag och mina två KK pratar öppet, och tycker det är skönt att ha den relationen.

Hur tänker ni?
När jag var singel och samma ”agenda” som dig hade jag inga problem att prata om mina liggs tidigare ligg eller nuvarande för den delen. I min relation(monogam) har jag lite intresse att höra om tidigare ligg och relationer, men har inga problem att prata om det eller höra om det, det finns bara inte så mycket intresse från min sida.

När jag var singel och samma ”agenda” som dig hade jag inga problem att prata om mina liggs tidigare ligg eller nuvarande för den delen. I min relation(monogam) har jag lite intresse att höra om tidigare ligg och relationer, men har inga problem att prata om det eller höra om det, det finns bara inte så mycket intresse från min sida.

Tror jag hade tänkt som du. I en monogam kärleksrelation blir det väl liksom lite mer fokus på "oss här och nu" samt framtiden tillsammans. I sånna relationer har jag varit mer intresserad av vad de haft för tidigare kärleksrelationer och vad som gjort att de inte fortsatte att vara tillsammans. Gamla ligg känns rätt orelevant.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX