Sv: 40årig hästbonde behöver date tips.
Tar man ytterligheterna så ser jag dem. Men på det stora hela så är mycket ett mysterium
Kanske beror det på att jag så sällan känner gemenskap med "kvinnokollektivet"? Att jag - om jag skulle beskriva en tråd - inte skulle välja
Jag är inte med i något "tjejgäng", ingen "junta" eller kvinnoklubb. Jag har aldrig haft "tjejkompisar". Bara kompisar och vänner.
äh, jag vet inte hur jag ska förklara.
Hur kan du inte se skillnaden?
Tar man ytterligheterna så ser jag dem. Men på det stora hela så är mycket ett mysterium
Kanske beror det på att jag så sällan känner gemenskap med "kvinnokollektivet"? Att jag - om jag skulle beskriva en tråd - inte skulle välja
som definition? Jag tror att jag mer sett användarna som människor och inte har skilt så på könen. När jag pratar om buke med andra människor så har det hittills inte fallit mig in att tänka på det som ett kvinnligt diskussionsrum.kvinnor som diskuterar dejtingerfarenheter med företrädesvis andra kvinnor
Jag är inte med i något "tjejgäng", ingen "junta" eller kvinnoklubb. Jag har aldrig haft "tjejkompisar". Bara kompisar och vänner.
äh, jag vet inte hur jag ska förklara.