Sv: 40årig hästbonde behöver date tips.
Med tystnad.
Ska bli intressant att se hur den kommentaren mottas!
Ptr
Med tystnad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska bli intressant att se hur den kommentaren mottas!
Ptr
Du har väl aldrig varit med. Är jag förvånad?
Om det som av en grupp anses som manligt och man inte vill ställa upp på att vara manlig på det sättet som denna grupp anser vara manligt för att men helt enkelt inte tycker att den typen av manlighet är manligt utan snarare fånig. Hur ska man då vara för att vara trygg i sin manlighet?
Blev det nåt bättre?
Ptr
Underbart! Tyvärr är nog sant
Om det som av en grupp anses som manligt och man inte vill ställa upp på att vara manlig på det sättet som denna grupp anser vara manligt för att men helt enkelt inte tycker att den typen av manlighet är manligt utan snarare fånig. Hur ska man då vara för att vara trygg i sin manlighet?
Blev det nåt bättre?
Ptr
Alltså, jag kan vara för trött för att svara vettigt men i mina ögon är en man manlig när han är sig själv. Om han sedan är det när han dansar balett eller när han drar timmer i skogen spelar inte mig någon roll. Precis som kvinnlighet är när man gör det man mår bra av och där man är som man är så är manlighet detsamma. Kvinnlighet är inte att måla naglarna och gå i höga klackar eller ha behov av att visa sig i motsatsen. Sitt kön är man ju född med och att vara trygg i det och kunna göra som man vill. Ja, det är kvinnlighet respektive manlighet för mig.
En man som gungar och dansar för att trösta det spädbarn han har i famnen är bland det manligaste jag vet.
Blev det nåt bättre?
Ptr
Alltså, jag kan vara för trött för att svara vettigt men i mina ögon är en man manlig när han är sig själv. Om han sedan är det när han dansar balett eller när han drar timmer i skogen spelar inte mig någon roll. Precis som kvinnlighet är när man gör det man mår bra av och där man är som man är så är manlighet detsamma. Kvinnlighet är inte att måla naglarna och gå i höga klackar eller ha behov av att visa sig i motsatsen. Sitt kön är man ju född med och att vara trygg i det och kunna göra som man vill. Ja, det är kvinnlighet respektive manlighet för mig.
Precis.. Då slipper jag skriva det själv..
Jo precis.
Men då handlar det mer om att en egen trygghet i sig själv är viktigare än vad någon manlighet respektive kvinnlighet är. Vad bra!
Ptr
Jo precis.
Men då handlar det mer om att en egen trygghet i sig själv är viktigare än vad någon manlighet respektive kvinnlighet är. Vad bra!
Ptr
Vetefan, men ibland undrar jag.
Ptr
Ts- vart tog du vägen ?
Han är på dejt med Lejonet. Hon slog klorna i Prinsen.
haha
Osmimkade, okammade och vettigt klädda för arbete tex i stallet, och dessutom i arbetstagen det tycker jag är allra vackrast. Det verkar så trygga både i hur de ser ut och i det de gör.
Ptr