Sv: 40årig hästbonde behöver date tips.
Skönt att höra. Började nästan tycka att det vart lite jobbigt med all negativ kritik här ute. Förstår vissa, men har försökt förklara mig och min situation. Är kanske inte så duktig på att linda in allt på ett fint sätt.
Jag kan förstå ditt sätt at formulera dig!
Är ju själv singel med gård, och att hitta någon är INTE lätt, inte som kvinna iaf!
Det kräver ju någon som inte "älskar att resa" t ex, inte om man ska göra saker ihop!
Jag vill ha någon som inte drar sig för det arbete som krävs (bor man ihop så ser jag det som självklart att även hjälpas åt!), som kan stå ut med att jag tränar hästar och tävlar... Inte lätt!!
Jag antar att de flesta i ålder över 30 iaf söker någon att LEVA tillsammans med och då är ju gården en ganska avgörande faktor
Man är t ex ofta inta flyttbar, har en del passning och kan inte alltid planera.
Tycker INTE att du formulerat dig helt tokigt
Skönt att höra. Började nästan tycka att det vart lite jobbigt med all negativ kritik här ute. Förstår vissa, men har försökt förklara mig och min situation. Är kanske inte så duktig på att linda in allt på ett fint sätt.