Sv: 40årig hästbonde behöver date tips.
Iof är jag man men....
Kunde inte ha skrivet det bättre själv ( illiterat )
Vågar inte heller tala om Vad jag har ,eller gör, då det ofta tolkas "fel" .
Nu mer håller man käften när man är ute och slarvar. och försöker skilja på Arbete, Hemliv med gården , samt "utelivet".
Kanske beroende på att utelivet är i 08 området och " folket i storstaden" kanske har lika förutfattade meningar om oss lantisar ,som jag om 08r ?
Men lätt är det inte... Och inlägget om "särbo förhållande i framtiden" låter inte så tokigt
Jag kan förstå ditt sätt at formulera dig!
Är ju själv singel med gård, och att hitta någon är INTE lätt, inte som kvinna iaf!
Det kräver ju någon som inte "älskar att resa" t ex, inte om man ska göra saker ihop!
Jag vill ha någon som inte drar sig för det arbete som krävs (bor man ihop så ser jag det som självklart att även hjälpas åt!), som kan stå ut med att jag tränar hästar och tävlar... Inte lätt!!
Jag antar att de flesta i ålder över 30 iaf söker någon att LEVA tillsammans med och då är ju gården en ganska avgörande faktor
Man är t ex ofta inta flyttbar, har en del passning och kan inte alltid planera.
Tycker INTE att du formulerat dig helt tokigt
Iof är jag man men....
Kunde inte ha skrivet det bättre själv ( illiterat )
Vågar inte heller tala om Vad jag har ,eller gör, då det ofta tolkas "fel" .
Nu mer håller man käften när man är ute och slarvar. och försöker skilja på Arbete, Hemliv med gården , samt "utelivet".
Kanske beroende på att utelivet är i 08 området och " folket i storstaden" kanske har lika förutfattade meningar om oss lantisar ,som jag om 08r ?
Men lätt är det inte... Och inlägget om "särbo förhållande i framtiden" låter inte så tokigt