Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är än mer nöjd med dagens träning än igår !! Började med att just säga åt Jeanna att hon måste vara på mig om tyglarna. Vilken skillnad det gjorde, det var som om Jeanna då tog tag i träningen på ett annat sätt och satte betydligt mer krav i ridningen överlag på mig. Så idag har både jagg och ponny fått jobba för det . Fokus låg på enkla bytena och att få ihop ridningen i alla momenten. Red linjerna från nya MsvC1 och alltså jag skäms över att jag tycker vägen är svår med ponny . Avslutade med skolor och ja jävlar att jag tycker de känns lätta (!) att rida nu-särskilt slutorna. Trodde a l d r i g att jag skulle säga det ! Barb var så trött efter passet men samtidigt så himla nöjd. Fan vad jag älskar den ponnyn !
Vad fint av dig att hålla koll i appen! tack!@spinxx Vad grymma ni är! hade koll via equipe och såg att du åkte ut precis på slutet. Sånt är surt, väntade ni på tävlingsplatsen?
Med tanke på hur grundligt du gör allt och hur väl du känner honom nu så har jag svårt att tro det. Det kan mycket väl bli ett steg fram - två steg bak - som det ju allt som oftast är i denna sporten. Men att falla helt skall du inte vara det minsta orolig för.Fast jag är lite rädd för det, att korthuset ska falla, och känslan bara är en illusion.
Ni vet hur det är när man har en grej man kämpar med själv? Man ser samma sak hos alla andra för man letar efter det...iaf gör jag det! I detta fallet är det att min häst lutar sig inåt i ett varv, lite i traven men mycket i galoppen, har såklart med styrka att göra o vi jobbar på det. Men @Fiorano jag ser att Barb lutar sig åt höger, vad sa Jeanna om det o fick du några tips om hur du flyttar henne från inner till ytter? Jag är alltid ute efter nya tips att prova.
@Marvin Lilla Rutan är sockersöt o jag kan fortfarande inte sluta se så här ut över din sits! Helt otrolig förbättring sen Chatsi tiden...och på tal om henne, vadå besiktning???