Hakar på o grattar och undrar samma sak?@Fiorano Grattis för plats för Jeanna och grattis till nytt jobb! Vad ska du göra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hakar på o grattar och undrar samma sak?@Fiorano Grattis för plats för Jeanna och grattis till nytt jobb! Vad ska du göra?
Jag också !Hakar på o grattar och undrar samma sak?
@Fiorano Grattis för plats för Jeanna och grattis till nytt jobb! Vad ska du göra?
@Jfrelin Låter som en alldeles underbar träning! Börjar bli dags för tävling snart för er?
Är väldigt nöjd med kvällens träning också. Jobbade lite tempoväxlingar i galoppen och övergångar till skritt och gjorde några byten. Vissa rena och vissa bytte hon bara bak (!) för att glömma fram och sen byta tillbaka bak igen. Men det känns ändå som en bra utveckling att hon blivit mer reaktiv bak och att vi inte bara hamnar i läget att hon är efter bak. Bäst känsla idag gav ändå skolorna! Men. Alltså skampåle på mina alldeles för långa tyglar. Måste säga åt Jeanna imorgon att hon måste tjata på mig om de där tyglarna. Det ser för jligt ut på filmerna och det stör verkligen helhetsintrycket otroligt mycket. Får se om jag ens vill redigera film och lägga ut . Får se om det ser bättre ut imorgon haha.