Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
....och eftersom jag inte har så mycket annat att göra fortsätter jag spamma tråden. Har varit smått besatt av Barbies andning idag. Räknade andetag innan jag red (8-9/minut) vilket är jättebra. Efter tio minuter trav och galopp kastade jag mig av och räknade igen, 20/minut-verligen inget att bli upprörd av. På två minuter var hon helt nere i normal viloandning dessutom. Hon kändes helt normal att rida idag, lite oriden såklart efter hennes lugna vecka men inget konstigt. Hon har inte hostat alls sen jag bytte hö heller. Så jag kommer faktiskt avboka tiden imorgon. Tror att hon igår blev lite extra ansträngd pga värme i kombo med hög luftfuktighet, det vet jag ju att hon är känslig för. Men idag med bra luft och som nyklippt blev det bättre.
Fick några bilder på henne idag som @Bluefish med kumpan tagit. De snodde ponnyn en kväll när jag jobbade för att ta en bild som jag sen fick i bröllopspresent. Ääääälskar bilden och denna hänger nu som förstoring här hemma
även dessa två bilderna togs:
Ibland saknar jag verkligen en kunnig familj eller någon som jag känner förstår oron. Mina hästkompisar är inte lika nära längre sen jag bytte klubb och stall. De nya är fina och gulliga men jag vet inte längre vem jag ska ringa till när saker skiter sig. Så nu sitter jag här och grinar i en Box på Ultuna som C har spraymålat så pass att han inte får gå på promenad ens. Pigg är han, som f-n! Och äter gör han nu när han har lugnat sig lite. Men inte egentligen bättre idag, så det kommer inte bli hemgång i morgon, det är säkert! Buhu!
Alltså. Det är mer ett allmänt konstaterande, ingen kontaktannons..
Ja han fria för 8 år sen. Vi är dock lite oeniga om hur bröllopet ska gå till, så därför har de inte blivit ngt.Jaså, jag som hade tänkt gissa på @Charlotte1975 Vet inte alls om du kanske redan är gift, en vild gissning bara.